näst sista dagen
torsdag 19 augusti 2010 - Heraklion, Kreta, Grekland

Halloj! Jaha då e det snart slut igen då, åhhhh va jäkla trist!!!! Idag har vi varit på stranden igen på fm, åt jättegod lunch greksallad tzatziki pommes å clubsandwich, så himla gott å sitta i skuggan en timme. Solen har verkligen varit framme på sitt bästa humör hela tiden. Killarna

sjätte dagen
onsdag 18 augusti 2010 - Heraklion, Kreta, Grekland

The first viloday. :D Ingen barnklubb, inga tider att passa - yes! Har hängt på stranden från cirkus elva tills klockan slog fem, då drog vi upp till poolen och chillerilla lite grann :) På beachen spelade vi strandtennis, lira boll & bara låg på madrasser och njööööt. Härligt

sjuuukling
tisdag 17 augusti 2010 - Heraklion, Kreta, Grekland

ahmen gud så roligt, förskyld. Första gången när jag är utomlands (om man inte räknar med turkdoktorn som kom till hotellet när alla förutom mamma fick öroninflammation.) Alla vi i "familjen" har blivit lite sjukis just nu, huvudvärk osv. Men såklart blir jag värst. :) Aja, idag har

Dag 4 "båtdagen"
måndag 16 augusti 2010 - Heraklion, Kreta, Grekland

Började bra. Peter stack ut å sprang kl 7 vi vaknade vid 8 å smörjde oss käkade frulle å sen på bussen kl 9. Ut med båten, rätt stor wille å olle styrde lite oxå, sen började Wille må illa å ville åka hem till sverige men somnade å sen när vi gick iland på en underbar strand för

dag tre, ya0
söndag 15 augusti 2010 - Heraklion, Kreta, Grekland

Hahah, hej igen! Tredje dagen & jag och mamma har blivit tomater slash kräftor. Typ ialla fall. Låg på varsin madrass i havet i en och en halv timme, sen fick vi ligga i skuggan resten av dagen. Jaja, börjar få liite färg ialla fall! :D William & Olle är brunast, helt klart. Fusk! Var på

andra dagen dårå
lördag 14 augusti 2010 - Heraklion, Kreta, Grekland

y0 alla coolingar! nerå, bara skoja. Idag har vi hängt på stranden, grabbarna har snorklat somvanligt och är typ kolsvarta på ryggen. Trevligt trevligt för en annan som är likblek.. yeye, får väl bygga upp brännan imorn & resten av dagarna! btw, dom Ä L S K A D E havet, dom har ju

dag ett
fredag 13 augusti 2010 - Heraklion, Kreta, Grekland

Uppe med tuppen.. Vi klev upp kl 4 å tog en dusch, frukost halvfem å bussen till arlanda kl 5. Så började dagen, men nu är den snart slut och har varit helt super!! När vi kom ner var det ca 35 grader i skuggan, grabbarna trodde det var ett skämt och att vi hamnat i en stor bastu. När vi

Hemma
onsdag 12 november 2008 - Östersund, Jämtlands län, Sverige

Nu är vi hemma, vart visst inget inlägg på Arlanda .. Vi åkte till moster och sen hämtade vi Abbe på dagis. Han vart såklart överlycklig att jag och mamma kom! Sen var vi hemma där och åt middag och busade med han tills typ klockan åtta, nio. Haha, när jag skulle gå på toan när det

Wien
fredag 7 november 2008 - Wien, Österrike

Helloj! Ville bara att ni skulle veta att nu är vi på Dainers Lougen i Wien! Gott med fika :p Flyget till huvudstaden våran går klockan 7.05 så vi är väl framme där vid nio.. Då ska vi (om det går) checka in på Sky City och om vi är trötta så ska vi sova annars kanske vi ska hämta

Flygplatsen
torsdag 6 november 2008 - Bangkok, Thailand

Hejsan! Nu är vi på flygplatsen i Bangkok och ska borda om ungefär en timme. Ja det blev somsagt flyget 23.55 med Austrian via Wien.. Vi shoppade loss sista dagen och det vart mycket fina saker :) Nu ska vi kanske gå och fika om vi hinner annars så får ju vi fika på flyget + att jag har

Familjesemester på kreta

Familjesemester på kreta

13 augusti 2010 - 21 augusti 2010

Hela familjen är med till Almrida på kreta :)

morådotter thailand

morådotter thailand

18 oktober 2008 - 7 november 2008

Jag och Charlie ska ut på höstlovsresa 3 veckor. Först reser vi till Krabi, luffar runt för att flyga till Bangkok de 3 sista dagarna från Koh Samui.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Annette uppdaterar sin resa