5 dagar kvar! kanske skulle börja packa =)
lördag 26 februari 2011 - Kinna, Västra Götalands län, Sverige

fem dar kvar, shit det går snabbt måste börja packa snart tror jag.. fast å andra sidan behövs det inte så mycket att ta med sig.. nåra byxor, shorts, t-shirts flip flopps =) gött med värme säger jag bara kan knappt vänta.. massa saker planderade denna gången.. ska la försöka följa

5 dagar kvar! kanske skulle börja packa =)
lördag 26 februari 2011 - Kinna, Västra Götalands län, Sverige

Ultimo horas!
lördag 17 maj 2008 - Mexico City, Mexiko

nu e de inte så många timmar kvar midre än ett dygn tills vi lyfter från mexico och beger oss till sverige. packningen e i stort sett klart och hadlat de vi ska ha med oss.. gjort färdigt presenten till hennes familj som blev som ett brev med fakta om sverige och bilder på oss.. de känns

faltan 5 dias
måndag 12 maj 2008 - Mexico City, Mexiko

bara 5 dar kvar nu.. sen en flygresa på 11 timmar.. inte allt för kul men får la gå haha kanske läsa en bok lr nått.. gudfadern på spanska kanske =) jaja i lördags fira vi morsdag här.. va hos denise mosters hus och åt, kyckling med mole och ris.. sen tårta till efterätt.. denise

The girl in the dirty shirt (oasis)
tisdag 29 april 2008 - Mexico City, Mexiko

"If I may be so bold could I just say something Come and make me my day The clouds around your soul don't gather there for nothing But I can chase them all away Why d'you need a reason for to feel happy Or be shining for the rest of the world Give me just a smile and would you make it snappy Get

Fotboll!!
måndag 21 april 2008 - Mexico City, Mexiko

äntligen fått lita lite fotboll nu.. de knacka på dörren i da på förmiddagen å undra om ja ville spela lite.. de va precis utamför vårat hus.. först spela vi 9 mot 9 men efter ett tag tappar en kille balansen och ramlar på sin arbåge.. han fick åka te sjukhuset och kom tillbaka med

går å väntar..
onsdag 16 april 2008 - Mexico City, Mexiko

hm ja då va de bara en månad kvar då.. går la nästan bara å väntar på å åka nu.. denise e mer nervös =) har köpt hennes resväska nu så allt e i stort klart för resan... får la se hur mycket man får med sej hem.. fick ju lämna lite grejer i usa.. men inhadlat lite här med.. hm

La playa!
måndag 7 april 2008 - Mexico City, Mexiko

Precis kommit hem från stranden =) åkte i fredags eftermiddag till huatulco ca 15 timmar med buss söderut... anlände där runt 9 på morgonen.. ingen rolig bussresa men gick la ganska bra.. väl där så leta vi upp hotellet.. lämna väskorna där.. va föresten ett helt ok hotell, med pool

To la playa de huatulco
fredag 4 april 2008 - Mexico City, Mexiko

YES!! i dag åker vi till beachen =) om 5 timmar går bussen och ska anlända i huatulco runt 8 på morgonen.. så blir en resa på ca 14 timmar i buss.... hm jaja de får la gå.. ska ut å handla lie snacks åså för resan sen... denise jobbar ju i da.. och så fort hon kommer hem så åker

japp då va de klart!
tisdag 1 april 2008 - Mexico City, Mexiko

kommer hem den 18 maj, runt 18.20 landar vi på landvetter. allting bokat å klart nu =) längtar hem ganska mycket nu finns massa saker man saknar här.. men en del man kommer sakna med tror ja... tacosen, tostadas, borachos som e min favorit =) jaja finns ju mkt å välja på både mexickanskt

Yoha y dens äventyr i Mexico

Yoha y dens äventyr i Mexico

3 mars 2011 - 3 april 2011

Livin' la vida loca

Livin' la vida loca

24 november 2007 - 17 maj 2008

Leva i mexico city ett tag med flickvännen och kanske resa runt lite

Au Pair Washington

Au Pair Washington

26 februari 2007 - 23 november 2007

Åker som au pair till Washington D.C ett år

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Sebastian uppdaterar sin resa