Weer thuis
onsdag 24 oktober 2007 - Rotterdam, Zuid-Holland, Nederländerna

Hoi allemaal, Hier vanuit ons huisje in Rotterdam schrijf ik het laatste bericht. We zijn alweer een paar dagen thuis en de reis is een herinnering. Ik wil het dagboek afsluiten, maar ik zal het kort houden. Nadat we bij Dennis in Portland zijn geweest, zijn we op weg gegaan naar het zuiden en

Bij Dennis en Alex
tisdag 2 oktober 2007 - Portland, Maine, USA

Dit keer een bericht vanuit het huis van een andere vriend, Dennis waar we op bezoek zijn. We zijn nu in Portland, Maine in New England. Sinds we zijn vertrokken uit St. Louis hebben we ook weer veel gezien en meegemaakt. Ik zal proberen het leuk te houden. Na vertrokken te zijn uit St. Louis

Achterstallig onderhoud
torsdag 20 september 2007 - Saint Louis, Missouri, USA

Jullie hebben nog wat foto's van ons tegoed. Om te beginnen nog wat foto's van Los Angeles en omgeving. Ik vond het een hele leuke stad om te zien. Je kon veel verschillende culturele invloeden zien. Sommige straten deden heel Europees aan. Er waren veel kleine speciaalzaakjes zoals schoenmakers.

Gekke ho(a)nd in Florissant
torsdag 20 september 2007 - Saint Louis, Missouri, USA

Hoi allemaal!! We zitten nu bij Tony en Jim in Florissant een aanhangsel van St. Louis. Aart kent Tony (Antonia) van 8 jaar geleden toen hij voer op de Holland America Line. Omdat we toch in de "buurt" waren, zijn we langs gegaan. Gisteravond aangekomen, ze wonen in een typisch Amerikaans huis,

Woestijnexperts
onsdag 12 september 2007 - Las Vegas, Las Vegas, Nevada, USA

Hoi allemaal, Vanaf een bibliotheek in Boulder City neem ik even de tijd om wat te schrijven. De vorige keer dat we over internet beschikking hadden, was in Witchitta Falls, Texas. Inmiddels hebben we al heel veel moois gezien en beleefd. Ik zal een paar hoogtepunten er uit lichten. Vanaf Texas

Eindelijk!
onsdag 29 augusti 2007 - Amarillo, Texas, USA

Bij een aanbieder van Unlimited Wireless kabelinternet in zo'n standje midden in een mall staan we nu te internetten. We hebben eigenlijk behoefte aan non-stop computer toegang voor 2 dagen, maar ja, dit is veel beter dan niets en hartstikke gratis! We hebben ons net misselijk gegeten aan de

Mexico Deel 2
onsdag 15 augusti 2007 - Puerto Escondido, Mexiko

Ietwat verbrand bracht de taxi ons (na een douche) naar het hotel waar Guus en Lucy zouden verblijven. Iets wat zeker meetelt in de overweging van Mexico een vast vakantieland voor ons te maken zijn even tussendoor, de prijzen. Je moet je niet laten beetnemen, maar als je dat eenmaal weet, kost

Mexico Deel 1
onsdag 15 augusti 2007 - Puerto Escondido, Mexiko

Hallo, Phew, veel dingen gebeurd de laatste tijd, ik weet eigenlijk niet eens waar ik moet beginnen. Een update in 2 delen maar om het allemaal nog een beetje overzichtelijk te houden. Laat ik beginnen bij het einde van ons werk op de Admira, waar we dacht ik gebleven waren. Een beetje raar

Admira
måndag 23 juli 2007 - Fort Lauderdale, Florida, USA

Hoi allemaal! Ik zal bij deze een update geven van wat we allemaal uitspoken op het jacht en hoe het er uitziet, want volgens mij hebben we nog niet veel of helemaal geen foto's laten zien. Als je op de foto klikt dan staat daar een omschrijving van wat het allemaal is. Veel van de foto's gaan

Miami Metro Zoo
lördag 14 juli 2007 - Fort Lauderdale, Florida, USA

Het was het weekend geleden alweer, maar daarin hebben we eens te meer niet stil gezeten. De Miami Metro Zoo wordt aangeprezen als een van de top 10 van de US, dus wij erheen. Zo heel erg zijn we er uiteindelijk niet van onder de indruk geraakt, maar we hebben wel wat leuke dingen meegemaakt. We

Jachtparadijs

Jachtparadijs

21 mars 2007 - 18 oktober 2007

Wij gaan op zoek naar het leukste werk ter wereld. Als het te vinden is in Florida, dan vinden we het! Lees hier over onze avonturen en schrijf wat in ons dagboek als je wilt, wij laten zo veel mogelijk van ons horen! We blijven in contact, Daphne & Aart

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Daphne En Aart uppdaterar sin resa