Good evening ladies and gentlemen... I am pleased to present for you... Zveg... Tänkaren som tror att han är talare men oftast inte säger så mycket...
hemstad Landskrona, Skåne län, Sverige
Senast aktiv - från Helsingborg, Skåne län, Sverige
Dag 4
lördag 8 juni 2019 - Belgrad, Serbien

Som ni kanske gissar så käkade vi även idag en underbar frukost på hotellet, vi satt på vårt vanliga bort utanför hotellet och njöt av frukosten i skuggan.Idag gick vi iväg för att hyra cyklar, vi gick först liiiite vilse men sen kom vi rätt till cykeluthyrningsstället. Men det visade

Dag 1 + 2
torsdag 6 juni 2019 - Belgrad, Serbien

Vi åkte till Sturup direkt efter jobb och tog ett flyg till Belgrad. Vi kom till hotellet som Marija rekommenderat. Mycket trevligt stort rum. Vi kom fram först vid midnatt så det blev bingen direkt.Frukosten på hotellet var gudomlig med massa goda skinkor. De fixade omelett och där var

Dag 3
fredag 7 juni 2019 - Belgrad, Serbien

Vi käkade frulle vid nio och gick ut strax innan tio. Vi gick bort mot Nicola Tesla museet men när vi kom fram så var det fullbokat för serbiska skolbarn, det var ju en vardag och snart e skolan slut, klart de små liven ska ha lite skoj osse.Vi gick istället ner till St Savas tempel, det är

Dag 2 - Eftermiddag, kväll.
torsdag 6 juni 2019 - Belgrad, Serbien

Vi gick till Moritz Eis och köpte varsin glass, jag tog hallon och vit choklad medans MLo tog apelsin och mörk choklad. Vi njöt av glassen i solen i en park.På eftermiddagen blev vi lite hungriga och vi hade läst om och sett en restaurang, Manufaktura, som hade en uteservering under röda

Dag 7 - Petit Tabac och Union Island
lördag 9 februari 2019 - Saint Vincent och Grenadinerna

Jag gick upp i tid för att stick ut på en snorkeltur. Målet för dagen var att försöka se rockor och helst få en sån som jag såg igår på bild. Solen hade nästan precis gått upp när jag hoppade i vattnet vid sju på morgonen. Det var en väldigt produktiv snorkeltur. Jag såg massvis

Dag 9 - St Vincent - Bequia - Port Elizabeth
måndag 11 februari 2019 - Saint Vincent och Grenadinerna

Idag gick vi upp lite innan åtta, käkade frukost vid åtta. Vi seglade norrut mot ön Bequia. Denna segligen var inte heller så lång så vi kom in till Port Elizabet till middagstid. Vi käkade lite lunch och chillade på båten innan vi blev inkörda till stan med dingen. Vi gick längst med

Dag 8
söndag 10 februari 2019 - Saint Vincent och Grenadinerna

Vi låg kvar vid bryggan vid byn Clifton på Union Island medans vi käkade frukost och efter frukost hade vi ca en timma innan vi seglade då vi skulle fylla på vatten och göra klart båten för segling.Vi puttrade ut ur hamnen och puttrade ut till en liten sandö som endast har ett parasoll som

Dag 6
fredag 8 februari 2019 - Saint Vincent och Grenadinerna

Vi gick upp vid åtta och käkade frukost och gjorde båten klar för avsegling. Vi hade en slottid klockan nio för att fylla på vatten. När vi fyllt på vatten så började vi segla söderut igen. Målet för dagen är Tobago Cays.Vi seglade över öppet vatten ett par timmar sen kom vi till

Dag 5 - Mustique Island
lördag 9 februari 2019 -

Idag sov jag också lite längre och gick upp strax innan frukost. Vi käkade frukost och begav oss sen. Vi hade kommit fram till St Vincent igår men vi hade inte checkat in i landet än, för att det inte fanns något hamnkontor i viken där vi låg över natten. Det gör inget för att man har

Dag 4 - St Lucia till St Vincent
onsdag 6 februari 2019 -

Jag sov lite längre idag då solen gick upp bakom ett berg. Vi käkade frukost, och när vi precis var klara med frukosten så kom det en caribian med en båt och ville att vi skulle byta boj för att det kom in en stor motorbåt. Bojen vi låg på var för stora båtar, men iom att vi kom så

Balkan tajm 1

Balkan tajm 1

5 juni 2019 - 9 juni 2019

En långweekend i Belgrad Serbien

Snesegling i Karibien

Snesegling i Karibien

3 februari 2019 - 15 februari 2019

Lite segling o snorkling i Karibien.

Portugalien vin-o-climb

Portugalien vin-o-climb

18 oktober 2018 - 27 oktober 2018

Lissabon-Porto-Dourodalen-Porto-Lissabon-Algarve

Kalymnos round 2

Kalymnos round 2

6 juli 2018 - 13 juli 2018

Vi är 10 pers som åker på en klättersemester till Kalymnos.

Thailand Snorkeling safari

Thailand Snorkeling safari

1 november 2017 - 12 november 2017

Snorkling med MLo i Thailand.

Klätter/solsemester till Kalymnos

Klätter/solsemester till Kalymnos

9 juli 2017 - 20 juli 2017

Jag, Camilla & Simon åker i 10 dagar till Kalymnos för att klättra, bad och sola.

Klätterresa till Turkiet

Klätterresa till Turkiet

14 april 2017 - 21 april 2017

Matthias, Marie-Louise, Sanna och Dan åker till Antalya för att klättra en vecka. Vi bor på Jo-Si-To http://josito.de/

Thailand 2 2016

Thailand 2 2016

5 november 2016 - 20 november 2016

Thailand igen, 2 gånger på samma år!

Thailands äventyr

Thailands äventyr

4 juni 2016 - 29 juni 2016

Thailand med Viktoria

Philippino adventure

Philippino adventure

13 maj 2016 - 3 juni 2016

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Matthias uppdaterar sin resa