Good evening ladies and gentlemen... I am pleased to present for you... Zveg... Tänkaren som tror att han är talare men oftast inte säger så mycket...
hemstad Landskrona, Skåne län, Sverige
Senast aktiv - från Helsingborg, Skåne län, Sverige
Sista dagarna (5,6,7)
torsdag 12 juli 2018 - Kalimnos, Egeo, Grekland

Dag 5Även idag hade vi sovmorgon och sov nästan till nio. Vi hade bestämt tid till kl 10. Då möttes vi nedan för oss för en tur mot Pirate Bay. Vi kom dit ganska tidigt och restaurangerna hade precis vaknat till liv. Vi hängde här ett par timmar med sol och bad och sedermera lunch innan vi

Dag 4
måndag 9 juli 2018 - Kalimnos, Egeo, Grekland

Dag 4Vilodag. Vi sov som stockar till strax efter nio. Vi tänkte ta en liten moppetur för att se ön och så blev det. Vi kördemot klipporna men passerade dem och körde upp över ön till andra sidan till en liten hamnby som hette Rina. När vi kom dit så var där 3 restauranger längst in i

Dag 2(Kväll) och dag 3
söndag 8 juli 2018 - Kalimnos, Egeo, Grekland

Dag 2 (Kväll)Vi tittade på Sverige-England i kvarten (VM) på Climbers Station, det gick mindre bra för sverige men vi kom på att det inhemska bryggeriet Alfa har en weissebeer, så det dracks det under matchen. Efter matchen så blev det ingen vild fest men vi fick ju ha i oss lite mat i varje

Första dagarna (0,1,2)
lördag 7 juli 2018 - Kalimnos, Egeo, Grekland

Dag 0 och 1Jag gick en timma tidigare från jobb då jag avslutat och överlämnat allt.Då gick vägen mot malmö där vi bodde på Hotell Mortensson, pga att vårt flyg skulle avgå 07:00 och det gick inga tåg så pass tidigt från Helsingborg.Marie-Louise joinade lite senare på kvällen när

Khao Sok Nationalpark
onsdag 8 november 2017 - Unnamed Road, Ao Nang, Krabi, Thailand

Vi Var 5 st som åkte iväg i Taxi/Minivan till nationalparken Khao Sok. Vi blev körda till Nature Lodge där vi träffade vår guide. Sen bar det av mot nationalparken.Vi gick in i djungeln på en grus/lerväg genom en tät skog som består av bambu, stora träd  och lianer. En hel del växter

Poseidon Bungalows - Similan Live Aboard
fredag 3 november 2017 - Phang Nga, Thailand

Dag 1Vi blev upphämtade med pickupt truck vid 07:00 och blev körda till den lilla hamnen strax söder om Khao Lak. Här hoppade vi på vårt hem för de närmaste 3 dagarna.Båten kan ta 17 gäster samt 1 guide och besättningen på 4. Vi hade det lite lyxigt och var bara 6 gäster. Turen

Dag 2
torsdag 2 november 2017 - Phuket, Thailand

När vi kom till flygplatsen fick vi veta att det inte kommer att ske någon catering på planet och vi fick varsin voucher på 100 dkr att handla vad vi behöver för en 12 timmar lång flygning. Ingen servering av mat och inga drycket etc.Vi handlade lite pastasallader, skyr med frukt och

Flyg etc
onsdag 1 november 2017 - Kastrup, Region Hovedstaden, Danmark

Halloj!Catering stejkar, vi fick lite voutchers så vi har shoppat sallader och bullar och bakelser. Vi han också med att fika med Susanne, som trots att hon var okänd var väldigt trevlig =)Nu flryger vi med Thai till Phuket med ett stopp i Bangkok. Från Phuket tar vi taxi till Khao Lak som är

Dag 9
måndag 17 juli 2017 - Mirties, Egeo, Grekland

Den stora dagen i grottan! Grande Grotta. Som vanligt körde vi strax efter sex bort till klippan. Idag var första dagen som vi hade lite moln och sadeln på moppen var full av dagg. Luften kändes även väldigt kvav. Och det märkte vi på anmarschen till grottan. 15 minuter rakt uppför gör

Dag 8
söndag 16 juli 2017 - Mirties, Egeo, Grekland

Lazy sunday. Vi skulle klättra på eftermiddagen så vi kunde sova länge idag. Vi hängde vid polen halva dagen. Vi käkade på stället vid havet i närheten. De har grekiska eller kinesiska rätter. Och de gör de kinesiska rätterna riktigt bra. Vid tretiden snorklade jag och Simon utanför

Kalymnos round 2

Kalymnos round 2

6 juli 2018 - 13 juli 2018

Vi är 10 pers som åker på en klättersemester till Kalymnos.

Thailand Snorkeling safari

Thailand Snorkeling safari

1 november 2017 - 12 november 2017

Snorkling med MLo i Thailand.

Klätter/solsemester till Kalymnos

Klätter/solsemester till Kalymnos

9 juli 2017 - 20 juli 2017

Jag, Camilla & Simon åker i 10 dagar till Kalymnos för att klättra, bad och sola.

Klätterresa till Turkiet

Klätterresa till Turkiet

14 april 2017 - 21 april 2017

Matthias, Marie-Louise, Sanna och Dan åker till Antalya för att klättra en vecka. Vi bor på Jo-Si-To http://josito.de/

Thailand 2 2016

Thailand 2 2016

5 november 2016 - 20 november 2016

Thailand igen, 2 gånger på samma år!

Thailands äventyr

13 maj 2016 - 3 juni 2016

Underbara Borneo

Underbara Borneo

27 april 2015 - 12 maj 2015

Ett berg, en ö, en flod, och två olika regnskogsreservat.

Aus n' Tassie

Aus n' Tassie

7 november 2014 - 2 december 2014

Hälsa på älsklingen och hennes familj plus se Tasmanien.

Kungsleden

Kungsleden

17 augusti 2013 - 27 augusti 2013

Vandra kungsleden mellan Abisko och Nikkaluokta. Samt bestiga Kebnekaise (vandra upp till toppen 2106m).

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Matthias uppdaterar sin resa