Maldiverna

Appropriate lost love spell caster +27731356845 Mama Jafali in Northern territory Queensland maldives
onsdag 31 juli 2019 - Maldiverna

I will like to share my testimony to you all.I just got married to my husband about a year ago we start having problems at home like we stop sleeping on the same bed, fighting about little things he always comes home late at night, drinking too much and sleeping with other women out side.i have

solsken o dykning
måndag 11 februari 2019 - Maafushi, North Central Province, Maldiverna

Solade på förmiddagen. Gick ut till sandbanken som är en bit ut i vattnet.På eftermiddagen gjorde jag ett dyk. Rätt lätt, men mitt första vrakdyk...Dök genom grotta först. Såg inga märkvärdigare djur än fiskar av alla möjliga slag. Testade hur min nya kamera fungerar under vattnet.

Bästa dyken
lördag 9 februari 2019 - Maafushi, North Central Province, Maldiverna

Har gjort de bästa dyken i mitt liv. Så galet vackert. Kanoniskt. Hajar, sköldpaddor, rockor, alla supervackra fiskar i alla färger. Alla fula fiskar som parrotfish och gigantiska napoleonfisken. Stor var även de humrar som lurade under korallerna. Såg bläckfisk och muränor. Efter dyker

Åska o regn
fredag 8 februari 2019 - Maafushi, North Central Province, Maldiverna

Vaknade mitt i natten av rejäla åskknallar och blixtar. Det spöregnade och med plåttak över rummet är det omöjligt att sova. Åskan pågick även på förmiddagen. Jag gick ut vid lunchtid då det fortfarande var helgrått, men regnet hade avtagit. På beachen var det ändå redan fullt.

Uppe med tuppen
torsdag 7 februari 2019 - Maafushi, North Central Province, Maldiverna

Vaknade och tittade på klockan (telefonen). 0753. Jag hade satt alarmet på 8 så då var det ändå dax att kliva upp. Taxin till färjan var beställd till kl 9 så det fanns inte mycke tid till att dra sig.Jag klev upp, packade ihop de få sakerna jag hade dragit fram, redo att åka så snart

Första natten på Malé
onsdag 12 december 2018 - Malé, Maldiverna

Igår, efter en så bra ID resa, landade vi på Malé,  Maldivernas huvudstad. Att mötas utav värmen var så efterlängtat. Kapten briefade att temperaturen var 29 grader och de kändes när vi klev av planet .Efter att vi gått igenom passkontroll o hämtat väskorna så mötte vi Pablo som

Yenny Illezca
Yenny79 i Maldiverna
Senast aktiv - från Dhaalu Atholhu, Central Province, Maldiverna
Maafushi island
tisdag 20 september 2016 - Maafushi, North Central Province, Maldiverna

På semester, äntligen. Nu på Maldiverna och på ön Maafushi. Bor på ett fint Guesthouse med 4 rum. God maldivska frukost. Det behövdes 2 färjor för att komma hit. Vädret har varit omväxlande med rhällregn och strålande sol. Skinnet har delvis blivit rött :(. Härlig snorkling har det

Per Bråmå
mergulan i Asia 2016
Senast aktiv - från Milano, Lombardiet, Italien
Gan
söndag 19 april 2015 - Gan, South Central Province, Maldiverna

015-04-19 Gan Addu atoll Efter reparationen av rodret så skulle räkningen betalas och jag gick in på internet och betalade till uppgiven mottagare och adress. Detta fick ske i dollar och fullföljdes 7/4 och jag skrev ut verifikatet. Varvsägaren ville ha pengarna innan vi gav oss av. Vi

Sy Marieke Iii
MariekeIII i Världsomsegling
Senast aktiv - från Hörby, Skåne län, Sverige
Maldives - Our dream destination! (Day 4-5) + Dubai stop-over again
lördag 11 april 2015 - Maldiverna

Ons 8 Apr Vi vaknade jättetidigt igen. Vi var ute lite efter 7 för att ta fina morgonbilder igen, fast vi tog en annan väg denna gång. Vid 10 skulle vi dyka vårt andra Open Water-dyk för att äntligen få ta Scuba Dive Certificate. Vi åt vår sedvanliga stora frulle på Reef innan vi gick

Stefan Ngo
stefanngo i Honeymooooooon in Dubai & Maldives
Senast aktiv - från Malmö, Skåne län, Sverige
Maldives - Our dream destination! (Day 1-3)
onsdag 8 april 2015 - Maldiverna

Sön 5 Apr Framme på Maldiverna – drömmarnas paradis! Idag var också på dagen 9 månader sen vi gifte oss i Bangkok. Flygresan var lite av en mardröm. Inte på grund av något otäckt, men att man lyfte vid 3 och inte kunde sova så gott eftersom de ganska snart väckte en för frukost

Stefan Ngo
stefanngo i Honeymooooooon in Dubai & Maldives
Senast aktiv - från Malmö, Skåne län, Sverige
Relax i Asien

Relax i Asien

29 januari 2019 - 18 februari 2019

Då jag hade många semesterdagar sparad sedan föräldrarledighet (för typ 15 år sedan) bestämde jag mig för att åka iväg på en ensamtrip till Asien. Thailand, Singapore, Maldiverna och Dubai på knappt tre veckor.

10 december 2018 - 10 mars 2019

Pablo har fått jobb utomlands! Inte till en vanlig stad i Europa utan till Maldiverna på en liten ö som heter Kudahuvadhoo. Där ska vi bo de närmsta 3 månader....

Asia 2016

Asia 2016

16 september 2016 - 17 oktober 2016

Med fokus på strand, mat, dryck, vandring, djur och natur. Tre länder ligger i programmet att besöka. Maldiverna, Malysiska Borneo och Taiwan. Häng med!

Honeymooooooon in Dubai & Maldives

Honeymooooooon in Dubai & Maldives

1 april 2015 - 11 april 2015

Man gifter sig en gång i livet. Man åker på honeymoon en gång i livet. Destinationen man väljer ska vara attraktiv. Det blev Maldives. Eftersom vi skulle byta flyg i Dubai så valde vi stop-over både på vägen dit och hem.

Barfotaliv på Maldiverna

Barfotaliv på Maldiverna

4 mars 2015 - 17 mars 2015

En gammal dröm går i uppfyllelse!! Bara vi två... i turkosa vatten o på korallvita stränder... bland tropiska fiskar, valhajar, delfiner, sköldpaddor, djävulsrockor... Och så tänkte vi fira en födelsedag också... ;-)

21 februari 2015 - 8 mars 2015

Sri Lanka, resa nummer två.

Sri Lanka, resa nummer två.

Maldiverna och Dubai

Maldiverna och Dubai

20 februari 2015 - 13 mars 2015

Den 20 februari bär det iväg på nya äventyr. Vi börjar vår resa på Kuredu på Maldiverna där vi skall dyka och hoppas få se lite mantor. Efter vårt dykäventyr på Maldiverna så går resan vidare till Dubai.

Maldiverna Nov 2014

Maldiverna Nov 2014

14 november 2014 - 24 november 2014

En resa till paradisöarna i Indiska Oceanen, med bröderna Bengtsson med respektive!

Lilian Svensson Åhman
goranochlilian