Dag nr sex....
söndag 8 juli 2018 - Gozo, Malta

Resan börjar lida mot sitt slut. Känns självklart vemodigt. Idag har det bara badats🏊‍♂️, solats☀️ och ätits å druckits gott🍹😋Imorgon väntar en båtresan för att upptäcka the Blue Lagoon⛴

Två blåsiga dagar.
lördag 7 juli 2018 - Gozo, Malta

Två mer blåsigare dagar under vår Maltaresa. Gårdagen tillbringade vi på en sightseeing-buss🚍 som tog oss runt Gozo. Vi hade hoppats på ett längre badstopp på Ramla Bay men det var dock allt för blåsigt🌬. Nästa stopp vi hade bestämt oss för var den berömda klippformationen Azure

Senast aktiv - från Garphyttan, Örebro län, Sverige
Ännu en dag i badets tecken👙
torsdag 5 juli 2018 - Gozo, Malta

Efter ett misslyckat försök att komma på en utflyktsbuss för en guidad tur runt Gozo (bussen gick sönder) så blev det en heldag med bad istället. Så här mycket har vi vuxna knappt badat sedan vi var i Pelles och Williams ålder (9 år)😆På kvällen blev det återigen ett

Medelhavets pärlor
onsdag 4 juli 2018 - Malta

Medelhavet bokstavligen kryllar av spännande resmål med otaliga härliga små pärlor att upptäcka. Av den anledningen tänkte vi här titta lite närmare på några ställen i Medelhavet som man definitivt inte bör missa.MenorcaMallorcas lillebror, som ligger strax öster om Medelhavets mest

Baddag för hela slanten 🏊‍♂️
onsdag 4 juli 2018 - Gozo, Malta

Idag har vi utforskat badmöjligheterna runt vårat hotellområde. Ganska så nice😊Vi köpte både badmadrasser och ananaser som vi sedan flöt runt på. Cyklop eller simglasögon är nästan ett måste!!!!Solen är stekande och vätska bör fyllas på ständigt under dagen. 🍹🍹🍹

Senast aktiv - från Garphyttan, Örebro län, Sverige
Bilder från dagens rundvandring på Gozo
onsdag 20 juni 2018 - Victoria, Malta

Här kommer några bilder från dagens rundvandring på Gozo

Äntligen i Malta
onsdag 20 juni 2018 - Malta

Nu är jag äntligen i Malta och vädret är helt underbart! Åh vad skönt!!

Lägga till plats
måndag 1 juli 2013 - Valletta, Malta

Niklas Wedin
Wedin_ i Malta!
Senast aktiv - från Jönköping, Jönköpings län, Sverige
Första dagen avklarad
måndag 26 februari 2018 - Saint Julian's, Malta

Du har vi klarat av första dagen på kursen, lagom start med kunning lärare, Mario. Vi har startat upp ett projektarbete i klassen, (3st) som kommer redovisas i slutet av veckan, vi återkommer med resultat...

Tisdag
måndag 26 februari 2018 - Saint Julian's, Malta

Imorgon ser vi förutom kursen fram emot en guidad tur av Maltas huvudstad Valetta.

Markus Olsson
Makkanovic i ETI Technology Enhanced Learning Class A
Senast aktiv - från Malta
Malta-Gozo 2018

Malta-Gozo 2018

3 juli 2018 - 10 juli 2018

Några av de allra tuffaste mammorna som bor i Garphyttan, tar nu för första gången med sig sina nio-åriga söner på en gemensam resa. Målet är att njuta,upptäcka,äta+dricka gott, bada och bli bruna.😊👙🍷🌴🏊‍♂️ Frågan som vi ställer oss är: Kommer detta bli en tradition???

Sommarresor

20 juni 2018 - 20 juni 2018

ETI Technology Enhanced Learning Class A

ETI Technology Enhanced Learning Class A

26 februari 2018 - 9 mars 2018

Kompetensutveckling på Malta 26/2-9/3, med fokus på digitala verktyg och dess användning i verksamheten.

21 juli 2017 - 21 juli 2017

Nu är jag i Malta!

4 day getaway - Malta

4 day getaway - Malta

3 mars 2017 - 6 mars 2017

En solotripp till Malta, med lätt bagage och stor nyfikenhet. Budgeten är begränsad, men lite lyx i form av spa och god mat vill jag ändå ha. Bilder kommer.

Medzeta är allt möjligt...

Medzeta är allt möjligt...

7 november 2015 - 15 april 2016

Året öden och äventyr kommer utspela sig på Malta och i Thailand. Vad tant kommer att hitta på står skrivet i stjärnorna ! Häng med !

31 oktober 2015 - 7 november 2015

Härlig höstresa tillsammans med mor och far.

Malta 2015

Malta 2015

15 juni 2015 - 15 juli 2015

Malta 2.0 - I'm back

Malta 2.0 - I'm back

16 april 2015 - 23 april 2015

Nu så. När jag lämnade ön för ett år sedan så svor jag på att komma tillbaka. Då visste jag inte att det skulle bli så snart. När min far i somras uttryckte en önskan att få resa så var jag inte sen med att erbjuda mig. Jag frågade var han ville och trodde att hans svar liksom tidigare skulle bli Kuba, Men det visade sig att han hade ändrat sin drömresa efter att ha sett mina foton. Sagt och gjort, tillsammans med min syster så bokade vi en resa dit. Första gången för dom, andra för mig. Då kändes det avlägset och nu är den plötsligt här och vi är så exalterade! I'm back!

Amanda Björkhagen
amandabjorkhagen