Valletta

Inte en lugn stund från morgon till kväll
fredag 12 september 2014 - Valletta, Malta

En vecka fullspäckad med träning. Soluppgångspass varje dag. Vandring och utflykter på dagarna och gruppträning på kvällen. Ansvaritg för 2 olika träningspass var blev det mycket varierat.

Min resa till Malta
lördag 19 oktober 2019 - Valletta, Malta

Jag åkte till Malta för att se Sveriges EM-kvalmatch. Sverige vann med 0-4 och Markus Berg var jättebra. Berg sa innan matchen att han ville starta.Avsparkstid för Sverige - Malta var klockan 20:45.

Sportresor

Wedin_ i Malta!
Senast aktiv - från Jönköping, Jönköpings län, Sverige
Gamla städer på rad
söndag 5 mars 2017 - Ordnance Street, Valletta, Malta

Frukosten var ok, inte mer, jag hittade en plats nära ett fönster med dagsljus trots att restaurangen ligger i källaren. Sedan lyckades jag greja på tills jag missade den planerade buss 45 kl 9.30 och fick vänta en halvtimme extra. På bussen blev det alltmer fullt vartefter vi närmade oss

ssiww
ssiww i 4 day getaway - Malta
Senast aktiv - från Luleå, Norrbottens län, Sverige
Paradise bay + Valletta
tisdag 30 juni 2015 - Valletta, Malta

Gick till Bkara för att skaffa flipflops till Suzz. Sen gick vi till skolan och betalade lite activities till Louise. Jag blev lite sen från kontoret men hann med sista bussen till Paradise bay. Jävligt mycket getingar idag, PANIK! TRE har suttit på mig, TRE GETINGAR! Fyfan vad äckligt! Men

Sliema + Movienight i Valletta
fredag 26 juni 2015 - Valletta, Malta

Svårt att vakna på morgonen! Kom upp till slut. Jag och Suzz gick till San Antons garden - fint och harmoniskt. Mycket blommor och sköldpaddor. Promenerade vidare till Costas där jag drack en persikolemonad och sen till skolan. Bokade elevernas biobiljetter för ikväll hos Louise. Åkte till

Valletta market + Ghadira + Numero Uno
lördag 20 juni 2015 - Valletta, Malta

Åkte till Valletta på morgonen för att gå på marknad. Gick en runda, köpte en ny skiitfin plånka. Åkte sen vidare till beachen (Ghadira) så bra strand! Eleverna åkte soffa och hade jättekul. Hem - käka sen var det dags för disco igen, fortfarande bara vår grupp här! Vi bestämde att

Valetta, Malta
lördag 1 november 2014 - Valletta, Malta

Då vi åt middag med andrekaptenen kvällen innan fick vi tipset att vara uppe tidigt för att uppleva inseglingen mot Valetta, vilken skulle vara en fantastisk upplevelse så en timme innan vi anlöpte hamn stod Per redan uppe på däck med kameran i högsta hugg. Och detta ångrade vi inte, en

Valletta, Golden bay, Beachgames
söndag 6 juli 2014 - Valletta, Malta

6/7 Valletta och Golden bay Vi åt frukost lite tidigare idag eftersom bussen till Valletta kom 9.00. Vi skulle på Valletta Market, när vi kom fram var det mesta stängt, inklusive marknaden. Eleverna blev lite ledsna men hittade några öppna affärer och käkade lite tillsammans. När vi gick

jenyw i Malta 2014

10 oktober 2019 - 13 oktober 2019

4 day getaway - Malta

4 day getaway - Malta

3 mars 2017 - 6 mars 2017

En solotripp till Malta, med lätt bagage och stor nyfikenhet. Budgeten är begränsad, men lite lyx i form av spa och god mat vill jag ändå ha. Bilder kommer.

Malta 2015

STS leader, Malta - Ramla Bay

Malta- weekend

Malta- weekend

5 juni 2014 - 8 juni 2014

Jag har länge drömt om att åka till Malta. Jag vet inte varför, för jag vet absolut ingenting om landet! Till att börja med fick jag ta reda på exakt var den låg, sedan vad huvudstaden hette. Men av någon anledning så har jag blivit besatt av att komma dit. Nu äntligen... Tack vare mina arbetskollegors insamling så har jag möjlighet att åka på semester till den här intressanta ön. Jag ska få möjligheten att koppla av några dagar och njuta av en ny spännande plats tillsammans med min härliga och trogna reskamrat Ellinor. Åh vad det här ska bli underbart!!

Malta!

Malta!