Cozumel

Gott Nytt År och God Fortsättning och allt det där
lördag 31 december 2016 - Cozumel, Quintana Roo, Mexiko

God fortsättning till er alla som ligger sex timmar före oss, vi har fortfarande några skälvande timmar kvar av 2016 medan ni alldeles just i detta nu just räknat ner till tolvslaget. Här kommer en liten uppdatering från de senaste dagarna:I onsdags steg vi i land på Jamaica. Ön har bara

Johan och Helena Eriksson
JohanochHelena
Senast aktiv - från Miami, Florida, USA
Karibien kryssning med delfiner
måndag 21 november 2016 - Cozumel, Quintana Roo, Mexiko

Lördag 19 november          BordingVaknade på morgonen i Orlando med vad vi kom att kalla cabb influensan. En svensk jävla helt vanlig förkylning men förmodligen orsakad av att man kört cabben när det varit kväll och kyligt. Ont i halsen, givetvis jag som har stora halsmandlar, och

Therese Thörner

22 december 2016 - 5 januari 2017

Smekmånad -utan smek

Smekmånad -utan smek

10 november 2016 - 2 december 2016

Brölloppets efterrätt! Bröllopsresa, smekmånad...ja, kalla de va fan du vill! Men smek de kan han ju tro de kommer bli, gubben min 🙈👼 Florida i 3 veckor, börjar med västkusten vid Tampa 1 vecka för att sedan åka på Karibien kryssning 1 vecka för att sedan avslut med hopp och lek i Orlando på nöjesfält. Jonas och jag, 3 veckor på varann, får se om vi fortfarande är gifta när vi kommer hem 😁😎

Cecilia Corfitsen
Senast aktiv - från Cancún, Quintana Roo, Mexiko

Resmål

Välkommen till
nya resdagboken.se

Vi håller på att bygga om för fullt, därför kanske allt fungerar precis som det ska.

Hittar du några fel, eller kanske har du önskemål om ny funktionalitet? Skriv i forumet så svarar vi så snabbt vi kan! Börja surfa!