lördag 4 juni 2011 - Rotterdam, Zuid-Holland, Nederländerna

Vilken konstrast det blev att se Rotterdam efter Amsterdam och Haarlem. I Rotterdam var det skyskrapor i mängder men inte en enda var den andra lik! Det gick nästan att känna kreativiteten i staden, alltifrån att de har Europas första skyskrapa till kubhusen och till en transformersstaty

Rotterdam - en stad på språng
fredag 8 juli 2011 - Rotterdam, Zuid-Holland, Nederländerna

Rotterdam - en stad på språng Morgonen i Amsterdam var lugn, men vädret var dåligt och Sebastian hade ont i sina skavsår, så vi beslöt oss för att lämna Amsterdam tidigare än planerat, först gick vi dock förbi Anne Franks hus. Det var extremt lång kö för att komma in, så vi gick

Sebastian Sampallo
Sampallo i Eurotrip
Senast aktiv - från Rom, Lazio, Italien
Om sömn
måndag 17 januari 2011 - Rotterdam, Zuid-Holland, Nederländerna

Ja det var det här med att sova ja. Jag har haft lite insomningssvårigheter under hösten men efter ett samtal precis innan jullovet med en person som visste lite om det här med sömn så har en del av det släppt. Här på båten kan jag somna i stort sett när som helst det är nånting

Tankspolning
söndag 16 januari 2011 - Rotterdam, Zuid-Holland, Nederländerna

igår satt jag och tittade på medan vi lossade i amsterdam. det blev färdigt lagom till att min vakt var slut klockan 2400. Sen fick jag gå och lägga mig. Imorse började vi spola tankarna vid 7 och sen höll vi på med det fram till 14 ungefär. Efter det och utvädring av tankarna så fick

Då är man på väg.
lördag 27 november 2010 - Rotterdam, Zuid-Holland, Nederländerna

Nu har vi precis kastat loss här i Rotterdam och ska gå mot New York. Vi har lastat Nafta som ska skeppas över till staterna. Det gick väl inte helt smärtfritt att lasta, det va en massa strul om hur mycket last, och vilken last som vi faktiskt skulle lasta. Det blev till sist 30000 ton

Då är man på väg.
lördag 27 november 2010 - Rotterdam, Zuid-Holland, Nederländerna

lördag 16 oktober 2010 - Rotterdam, Zuid-Holland, Nederländerna

Dagstrip till Rotterdam, modern stad med galet arkitektuella byggnader.

Clyrhem@gmail.com Lyrhem
clyrhem i Utlandstermin i Antwerpen
Senast aktiv - från Antwerpen, Flanders, Belgien
Bättre sent än aldrig
torsdag 18 november 2010 - Rotterdam, Zuid-Holland, Nederländerna

Resedagboken. Nu har jag äntligen tagit tag i mig själv och börjat skriva här igen. Det tog ett tag, men den som väntar på något gott blir aldrig tjock eller vad man nu säger… Efter att man sagt hejdå till Lina (och Mela och Toffe) på Landvetter bar det av ner till Amsterdam med

Chocolate
torsdag 14 oktober 2010 - Rotterdam, Zuid-Holland, Nederländerna

So waking up in Rotterdam is a sweet thing. Specially when girl next to you very casual says 'i was thinking antwerp today...'. needless to say my eyes got all big and me happy grinning like a lil child. everyone knows that in Belgium. well, that's where the chocolate rules *sighs* long story

skrotat resdagboken
måndag 31 maj 2010 - Rotterdam, Zuid-Holland, Nederländerna

som ni har märkt så har jag lagt av med resdagboken eftersom att den nya hemsidan gör mig galen!! ni som vill följa med mig kan göra det på min nya blogg!!! bra va? http://www.nattstad.se/Tass

Erika Castell
Jovi_Kid i Holland baby!