Nigeria

I want to join illuminate in/Spain/UK/USA/+2349032362340.
tisdag 14 maj 2019 - Nigeria

How to be join illuminate in SPAIN, FRANCE,ICELAND, DUBAI, NIGERIA, GHANA, JAMAICA, UK,USA,UGANDA, FINLAND, OMAN, AUSTRALIA, ITALY AFAIGINSANG,SWEDEN, NETHERLAND, CAMEROON,CALIFORNIA, @[email protected] ORDER WORDILLUMINATI SECRET SOCIETYAddress: 135, rue de l’Ouest, off the rd rumodaraCountry:

Come to me and get all your problems solve +2347059225064
lördag 20 april 2019 - Ogun, Nigeria

Do You Need A Powerful Africa Native Doctor? I Mean A Spiritual HerbalistWith Great Spirit Connected To Ancestors. Call +2347059225064 Dr Obodubu Monday Is A High Voodoo Priest Master. He is a Spell Caster, NativeDoctor, Spiritual Herbalist, Powerful Sickle cell Healer, SpiritualAstrologer, Psychic

lördag 20 april 2019 - Ogun, Nigeria

Do You Need A Powerful Africa Native Doctor? I Mean A Spiritual Herbalist With Great Spirit Connected To Ancestors. Call +2347059225064 Dr Obodubu Monday Is A High Voodoo Priest Master. He is a Spell Caster, Native Doctor, Spiritual Herbalist, Powerful Sickle cell Healer, Spiritual Astrologer,

The Great Baba Owolo is here, Real spell love caster, Make money today Call Baba on +2348113388133
tisdag 16 april 2019 - Lagos, Nigeria

God create leafs and root to help our self.Baba as help many people and they come back to thank baba for the work.he has done.If You Need Any Spiritual Help On Any of These: call baba Owolo on 08113388133# Business Boom, # Recover lost glory# Bad Dream # Promise And Fail# Epilepsy# spiritual

tisdag 2 april 2019 - Ogun, Nigeria

Dr. Obodubu Monday is recognised all over the world of marine kingdom, As one of the top fortunate and most powerful native doctor of charms casts from the beginning of his ancestors ship until now Dr. Obodubu Monday lives strong among all other native doctors, there have never been any form of

onsdag 27 mars 2019 - Ogun, Nigeria

Nigeria expressen
torsdag 19 januari 2012 - Abeokuta, Ogun, Nigeria

Vi lyckades ta oss över gränsen utan större problem, det tog bara 2 timmar mot ca 5 timmar senast dom korsade gränsen där:) Väl i Nigeria åkte vi till Afi mountain, ett drillapor-reservat där dom försöker skydda och bygga upp nya familjer och sedemera placera ut grupper igen eftersom

Jens Nilsson
Lilla Vargen i Västra Afrika
Senast aktiv - från Narviks kommun, Nordland fylke, Norge
27 juni
måndag 27 juni 2011 - Lagos, Nigeria

Äntligen är alla våra papper klara och grabben har fått sitt pass. Imorgon åker Anders till Abuja, och på onsdag åker vi med stor glädje men även med sorg hem till Sverige igen.

23 juni
torsdag 23 juni 2011 - Lagos, Nigeria

Idag har vi äntligen varit vid passkontoret. Det var en pärs tuffare än både socialministeriet och domstolen tillsammans. Men nu är killen fotograferad och pappren ifyllda så går allt som det ska får vi passet på måndag, på tisdag drar Anders till Abuja, och på onsdag åker vi HEM!

Onsdag 22 juni
onsdag 22 juni 2011 - Lagos, Nigeria

Hej alla vänner tiden går och det var lännge sedan vi skrev något, men det händer inte så mycket här nere. Vi gör kortare utflykter, och väntar varje dag på att våra papper ska bli klara. Vi har nu väntat två veckor på att pappren ska kontrolleras och skrivas under hos olika

Västra Afrika

Västra Afrika

4 januari 2012 - 11 februari 2012

Tillslut släppte spärren... Har funderat på att åka till Afrika i många år nu men aldrig riktigt kommit till skott men nu äntligen är jag på väg. Det kommer bli en för min del annourlunda resa, dels för att jag som sagt inte varit i afrika innan, samt att jag denna gången åker organiserat, dvs jag kommer åka själv dit men ansluter en bussresa som kommer ta mej från Kamerun via Nigeria, Benin och Togo för att avsluta i Ghana. Vill ni läsa mer detaljer om resan och se reserutten gå in på www.intrepidtravel.com och ange Africa, Cameroon och Western Beaches & Jungles (westbound) i fälten för trip search.

30 april 2011 - 30 juni 2011

Vietnam 2010-2011

Vietnam 2010-2011

11 december 2010 - 3 januari 2011

Tre veckor i Vietnam.

Femte gången Nigeria

Femte gången Nigeria

11 november 2010 - 19 november 2010

Än en gång gör jag ett gästspel på den Afrikanska kontinenten för att ta lite kompletterande prover för UNEP och vår undersökning här.

Nigeria för fjärde gången

Nigeria för fjärde gången

17 augusti 2010 - 4 september 2010

Förhoppningsvis sista resan till Nigeria på ett tag. Eftersom min professor trillade av en stege och bröt benet på otrevligt många ställen, och således inte är speciellt mobil, blev det en resa till för mig ner till Afrika. Vi har dock flyttat från det tråkiga hotellet och bor på ett större område som vi i varje fall kan röra oss lite fritt runt om på. Får se om det hjälper. Det blir i varje fall nästan tre veckor, vilket jag hoppas ska räcka för att slutföra vår provtagning.

Nigeriaresa

Nigeriaresa

16 juli 2010 - 3 augusti 2010

Åker till Nigeria för att hälsa på min käre John! Första gången i Afrika, ooo vad spännande!!

Nigeria - tredje gången gillt

Nigeria - tredje gången gillt

21 juni 2010 - 2 juli 2010

Tredje gången man ska ner till Nigeria igen. Denna gång ska alla detaljer för att börja ta prover vara på plats, hoppas jag.

Volontär i Uganda

Volontär i Uganda

31 augusti 2010 - 31 oktober 2010

Under september och Oktober 2010 så ska jag arbeta som volontär i Uganda, Afrika. Jag ska arbeta med hemlösa barn och även arbeta som engelskalärare på skolan som är på barnhemmet. Ett nytt äventyr som kommer ge mig mer erfarenhet och troligen en ny synvinkel på välden :)

Nigeria än en gång

Nigeria än en gång

9 maj 2010 - 22 maj 2010

Ännu en tur med jobbet ner till Nigeria.

Jobbresa till Nigeria

Jobbresa till Nigeria

12 april 2010 - 30 april 2010

Ska iväg och ta miljöprover på Nigerdeltat med min handledare på jobb och för UNEP, United Nations Environmental Programme. Ska bli mycket intressant och jag försöker förbereda mig mentalt för den kulturchock jag kommer att få. Tror inte att det kommer att lyckas något vidare.

Chalsemiracle
chalse