Niue

Undiscovered unspoiled unbeilivable
lördag 6 februari 2010 - Lalotuake, Makefu, Niue

Niue ar en vulkanisk klippo, som reser sig brant 50 m. over havet. Hit kommer ett flyg varje fredag och ett fartyg med fornodenheter en gang i monaden. Har finns 1300 manniskor, ett fotal motell, ett hotell och nogra gaststugor. Nieu ligger 2400 km fron NZ och 600 km fron Tonga, den narmaste

Undiscovered unspoiled unbeilivable
lördag 6 februari 2010 - Lalotuake, Makefu, Niue

Niue
torsdag 4 februari 2010 - Lalotuake, Makefu, Niue

Val framme i Niue. Har ar allt bra, vi har vandrat, krupit i grottor, paddlat med traditionella polynesiska kajaker, solat oss och simmat i havet med dess tidvatten och dyningar. Skriver mera nar vi kommer till Auckland pa lordag. Nea och Harry

Stilla havet
fredag 7 september 2007 - Lalotuake, Makefu, Niue

Vi har nu åkt flyg först en hel natt i 13 timmar mer än 1000 mil över Stilla havet från San Francisco till Auckland i Nya Zealand. Där fick vi en hel dag innan vi skulle fara vidare till Niue. Min brevvän Siupeli Tatui från Niue bor och arbetar där. Siupeli och jag skrev till varandra

Pyttelitet land, stora aventyr!
måndag 26 september 2005 - Lalotuake, Makefu, Niue

Hej Hopp!! Hur har ni det i hostmyset?! Tack for alla inlagg, sa kul att hroa vad ni harfor er for noe! Jo, dykprojektet med "Amadis" slutade i cook islands, skulle fortsatta mot fiji men lily (kapten) hade efter en lang tid kant sig tidspressad, stressad o alla mojliga problem borjade hopa sig,

karinski
Karinski i Viagem com surpresa
Pensionärsglädje

Pensionärsglädje

12 januari 2010 - 21 maj 2010

En ny rundresa med tanke på att friska upp gamla minnen och få nya upplevelser.

Jorden runt på 84 dagar, fortsättning

Jorden runt på 84 dagar, fortsättning

5 september 2007 - 20 oktober 2007

Resan börjar i USA med besök i Boston, ön Nantucket, Wisconsin, Minnesota, Montana, Washington och Californien. Därefter besöker vi världens minsta självständiga stat Niue. Färden går sedan till Nya Zealand, Australien, Hong Kong och Kina. Hemresan sker från Peking.

Viagem com surpresa

Viagem com surpresa

11 januari 2005 - 11 juli 2005

Enkelbiljett till Rio, Brasilien! Carneval o capirinhas vågor o volontärjobb...vete tusan va som ligger framför. Lösa planer nu händer vad som händer o bär dit det bär det här kan gå lite hur o varsomhelst reseförsäkrad i 6 månader, går ju att förlänga som så mycket annat, man vet aldrig... love the life you live, live the life you love sådeså Kommentarer o hej-hej på sidan uppskattas...MYCKET! *hint hint* =) Até mais tarde, vi ses senare!

Resmål

Alofi Makefu