Nordmarianerna

POKER!!
söndag 1 mars 2009 - Garapan, Saipan, Nordmarianerna

today we were in Saipan, but I was IPM so I slept away all day and I'm off all night as well =D was up till 5 am playing Texas Hold'em crewtournament =D we had 2 cualificatondays and yesterday we had the semifinal and final... I wo 415 dollar in winningprice =D it was really 600 for the 1st price

Semester på Saipan
lördag 20 september 2008 - Garapan, Saipan, Nordmarianerna

Vi flög tidigt i lördags morse till Saipan som är en ö i Nordmarianerna i västra Stilla havet. Flygresan tog lite mer än 4 timmar från Seoul. Vi bodde på Hotell Hyatt med en mycket fin trädgård och pool. Vi hade en svit och ett tillgränsande rum med dörr emellan så vi bodde tillsammans

Lotta Bengtsdotter Lilljequist
Lilljequist i Lilljequist i Seoul
Senast aktiv - från Taipei, Taipei, Taiwan
Jobb jorden runt =)

13 januari 2009 - 20 april 2009

Jobba på kryssning jorden runt!

Lilljequist i Seoul

10 augusti 2008 - 31 december 2010

Vi flyttade till Seoul i augusti 2008 och planerar att stanna här i tre år. Per jobbar, barnen går i skolan och Lotta tar hand om familjen. Nu har vi flyttat vidare till Taipei och då avslutat vår första resa och påbörjat den andra "Lilljequist i Taipei".