Drammen

ut på tur...:)
tisdag 22 april 2014 - Drammen, Buskerud fylke, Norge

Testing testing! Da e vi klar for tur. Sitt på flytoget og æ tenkt å teste dagboka. Bli vel ikke like spenstige historier som Afrika og Australia, men kjekk måte å fortelle underveis koss vi har d. Satse på at dreamlinern ikke har nå problemer og at vi lande trygt i Florida ikveld, med litt

Hilde Skogstad
Hildesk i Florida
Senast aktiv - från Orlando, Florida, USA
Imorgon bär det av öster ut
tisdag 6 augusti 2013 - Drammen, Buskerud fylke, Norge

Packningen är i princip klar och man börjar känna sig redo för att ge sig av. Ska bli riktigt kul då jag inte varit i Asien innan så man får se lite av vad den världsdelen har att erbjuda.

Jakob Svensson
lillrazor i Asien
Senast aktiv - från Tokyo, Hachioji, Japan
Besok !
onsdag 7 december 2011 - Drammen, Buskerud fylke, Norge

Da er snart en flott uke med fam Ålien/Bakke over, veldig hyggelig med "besök". Petter er her også, og hele gjengen har kost seg med masse god mat og drikke. I går var gutta og barna på Siam Park - badeland, imens Astrid og Annette tok en hel dag med shopping. Stor suksess begge deler, vet

desember allerede
torsdag 1 december 2011 - Drammen, Buskerud fylke, Norge

Nok en skyfri varm dag her i Los Christianos. Stedet vrimler av engelskmen, kan nok gå så langt som å kalle det little England. Her får man english breakfast på hvert gatehjörne, og alle restauranter og puber sender fotball dögnet rundt. Passer bra for fam Plym, og Molly har allerde bestemt

1 uke gaar jamen fort...
lördag 26 november 2011 - Drammen, Buskerud fylke, Norge

Ja da har vi snart värt her en uke allerede, kort oppsummert så har det gått i sangria,tapas, vin, og soling. Vi har startet dagene tidlig, tidsforskjellen på en time gjör vesla forvirret, så vi er oppe sånn rundt 4.. da blir det jo tidlig kvelden også.. Vi henger ved poolen til Hasse og

17 maj
tisdag 17 maj 2011 - Drammen, Buskerud fylke, Norge

Halloooooooooo! Då var det 17 maj då och det kan faktiskt vara den viktigaste av alla dagar i Norge. Tydligen firar man att man lurat de dumma svenskarna att man hade en egen lag och sen typ 100 år senare blev man sjælvstændiga på ett fredligt sætt och det ær dærfør Norge delar ut

Senast aktiv - från Oslo, Norge
nästan en vecka har gått
torsdag 5 maj 2011 - Drammen, Buskerud fylke, Norge

Hallooooooooo! Jaha då har jag varit här nästan en vecka. Eller ja, för en vecka sen exakt nu satt jag faktiskt på Fagans i Malmö med världens finaste personer och hade den traditionsenliga Sara-åker-iväg-quiz-nighten. Nu sitter jag här på mitt hotellrum och tittar på skidbacken där

Dag 1
lördag 30 april 2011 - Drammen, Buskerud fylke, Norge

Hallo, Jaha då var jag i Norge då, eller rättare sagt Drammen. Kom hit igår efter en otroligt inte underhållande bussresa som tog 9 timmar! Väl här släpade jag mitt bagage genom drammen och det var så tungt! När jag väl tittade upp insåg jag att det låg snö kvar! FY FAN! Det ser ut

Florida

Florida

22 april 2014 - 20 maj 2014

Siste gang i permisjon og dermed bestemte vi oss for å ta en lengre ferie litt utenom det vanlige. Vi starter med 4 dager i Fort Lauderdale før vi tar en ukes cruise. Deretter flytter vi oss over til vestkysten av Florida før vi inntar Olrando og fornøyelsesparkene. Avslutter med noen avslappende (?) dager i Fort Lauderdale

Asien

Asien

7 augusti 2013 - 22 augusti 2013

Här kan man följa min resa till Beijing och Tokyo.

Los Cristianos,Teneriffa

Los Cristianos,Teneriffa

19 november 2011 - 18 december 2011

Molly,me & Annette på Teneriffa en månad!

Norge

Norge

30 april 2011 - 30 september 2011

Eftersom äventyret i Indien/Thailand rensade mitt bankkonto måste jag till Norge. Det är faktiskt inte så illa=)

Australien 09

Australien 09

23 november 2009 - 11 december 2009

Sol, bada och surfa.Få nya upplevelser.

Drammen/Oslo

Drammen/Oslo

6 september 2009 - 17 januari 2011

Poängen med min tid här i Norge är att jag förhoppningsvis kommer att skaffa ett jobb och kunna spara pengar och sedan sticka ut o resa:) Sedan ska det bli KUL att bryta vardan' hemma i Sverige och pröva på nåt nytt ifall det inte blir av med någon resa = )

Miranda Roos
Miranda.89