Namsos

Bland poliser och fartkameror...
lördag 7 juli 2012 - Namsos, Nord-Trøndelag, Norge

Igår började vår lilla roadtrip i miniatyr upp till Lappland och Norrbotten med att vi direkt efter Nikos slutat åkte upp till Åre. På vägen dit stannade vi vid Ristafallet (som vad jag förstår har varit med i Ronja Rövardotter) och åt lite på campingen. Efter en ganska så lugn

Thomas Renlund
thsred i Roadtrip till Norrbotten
Senast aktiv - från Uppsala, Uppsala län, Sverige
Med Skårungen langs Helgelandskysten.
söndag 19 juli 2009 - Namsos, Nord-Trøndelag, Norge

[i](Teksten er egentlig en artikkel til Fosen fhs` skoleavis Utegangern).[/i] [b] - Hva er egentlig målet med å segle? [/b]spør høvedsmann Kjetil midt i en ring av søvnige seglere på sommerutfart. Pent dandert i midten ligger den kjente og kjære tur-frokosten: havregrøt med fantasifullt

Elise Bjørnsen
elisebjornsen i Reisefot 09
Senast aktiv - från Drammen, Buskerud fylke, Norge
Äntligen regn..
söndag 26 juli 2009 - Namsos, Nord-Trøndelag, Norge

Hej, Nu har vi kommit till Stocksund och ligger på restaurangens brygga i ett regnväder som hållit på ungefär ett dygn. Nu har vi alltså fått se hur vädret är här egentligen. Som jag förstår så har ni som varit på hemmaplan sett en hel del regn också, så det var väl rättvist att

Asperöbesök,kulingläns och ökenvind.
torsdag 23 juli 2009 - Namsos, Nord-Trøndelag, Norge

Hej allihopa som följder denna blogg! Vi har fått påstötningar om att vi måste göra ett nytt inlägg eftersom det varit tyst så länge. Ja, det är ju ett dilemma att det verkar vara vanebildande att följa bloggen... Skämt åtsido, så är det naturligtvis väldigt kul att så många

Framme!
lördag 20 juni 2009 - Namsos, Nord-Trøndelag, Norge

Vi lämnade Hoting kl sju igår morse och kom fram till Rörvik vid 3-tiden. När vi kom fram fick vi gå på studiebesök på Moas jobb, (fiskfabriken) de va sjukt intressant! Vi fick följa laxens väg från levande till färdigpackad i såna här portionsförpackningar man köper i frysdisken.

Tina Lindberg
TinaLindberg i MC-tripp!
Senast aktiv - från Lycksele, Västerbottens län, Sverige
Fjelltur med bästefar og mamma
torsdag 12 mars 2009 - Namsos, Nord-Trøndelag, Norge

Den 25 juli var jeg på en helt underbar herlig fjelltur med bestefar og mamma. Vi var på Heimdalshaugen, som ligger på andre siden av veien der bestemor og bestefar bor. Tross det så hadde jeg aldri värt der oppe, kan jo väre for at jeg ikke har värt den mest ivrige turpersonen, men EN dag

Tanja Strand
Titjana i Heimdalshaugen
Sista natten i Namsos
lördag 7 mars 2009 - Namsos, Nord-Trøndelag, Norge

Nu har vi vart i Namsos en vecka & för vissa har det varit en kanon vecka, Krist & Filip tex (vi må klappe) jätte duktiga har dom varit & nått sina mål & över det tillomed. Så det är kul. Idag stod jag&jehny på Rema 1000 & det har varit riktigt skoj,vi har mest skrattat åt killarna som

Grattis älskling :D
fredag 6 mars 2009 - Namsos, Nord-Trøndelag, Norge

Igår var Christian här (Salg direktörn) så det vart pizza & masse snack i hans hytta igår kväll. Vi fick massa tips & lärde oss massor med nya saker,så det var riktigt lärorikt tyckte jag.Kul & träffa han eftersom det var han som interjvuade oss på telefon. Idag väckte jag min älskling

4/3 hellojsan
onsdag 4 mars 2009 - Namsos, Nord-Trøndelag, Norge

Ja,nu har jag inte skrivi på några dagar eftersom internet här är jätte dåligt. Här i namsos går det inge vidare för oss. Ligger ungefär på 1 i snitt & vi ska ligga på 2-2,5. Sara är på teamleder kurs så Svinto håller ställningarna här & det gör han bra,synd att det inte går

Framme i Namsos
söndag 1 mars 2009 - Namsos, Nord-Trøndelag, Norge

Hello Tänkte berätta lite om våran helg nere i Kristansund. Fredagen jobbade vi mest på att hitta bra uteställen & samt lite folk & festa med & det gick kanon. Vi började dricka när vi kom hem & sen kom det 2 killar som Malin & Sarah raggade upp när dom stod på Ica Maxi, Oyden & Jarl Ivar.

Roadtrip till Norrbotten

Roadtrip till Norrbotten

6 juli 2012 - 15 juli 2012

Rundtur i nordvästra Norrland och en liten sväng in i Norge längst kustriksveien, samt ett stopp hos familjen

Reisefot 09

Reisefot 09

15 juni 2009 - 15 augusti 2009

De to sommermånedene ble tilbrakt på adresseløs reisefot. 3 uker i Europa og 3 uker i Nord-Norge, samt Urkult i Sverige. Reiseskildringer kommer løpende.

MC-tripp!

MC-tripp!

18 juni 2009 - 22 juni 2009

Jag och Lina Lundholm åker på MC-tripp till Rörvik i Norge för att hälsa på Moa!!:)

Med Laura till Lofoten

Med Laura till Lofoten

1 juni 2009 - 31 augusti 2009

Vi, Karin och Ulf, ska segla med Laura till Lofoten. Och resan beräknas ta 3månader fram och till baka.

Heimdalshaugen

Heimdalshaugen

25 juli 2008 - 26 juli 2008

På tur med bästefar og mamma

27 januari 2009 - 27 mars 2009

Åker ner till Norge för att jobba som eventförsäljare för företaget Face2Face. Börjar i Bergen.Vet inte hur länge jag blir borta.

Norge med David

Norge med David

25 september 2008 - 20 december 2008

Dyka

Andra bullar i Namsos.

Andra bullar i Namsos.

29 augusti 2008 - 30 november 2008

Tillbaka till jobb i Norge.

10 oktober 2008 - 25 januari 2009

Åker till Norge och jobbar för Face2face. Vi får se när jag kommer tillbaka:)

jobbresor

jobbresor

27 augusti 2008 - 27 juni 2009

Ska resa runt i norge och jobba!

Senaste aktivitet
Senaste svar