Hawarden

Hawarden-Christchurch-Geraldine
onsdag 16 mars 2011 - Hawarden, Canterbury, Nya Zeeland

Hawarden-Christchurch- Ashburton- Geraldine Idag hade vi en strålande vacker dag. Var skönt med lite värme under dagen. Det har varit lite väl kyligt ett tag (även om det var varmt och skönt att krypa ner i de varma källorna utomhus) – och på nätterna är det ganska kallt. Vi lämnade

Inger Scott
ISiKiwi i Nya Zeeland 2011
Senast aktiv - från Strängnäs, Södermanlands län, Sverige
Nya Zeeland 2011

Nya Zeeland 2011

23 februari 2011 - 31 mars 2011

Kommer att resa till Lundby gård utanför Märsta under kvällen den 23 feb, sover där över natten, äter frukost och blir skjutsad till terminalen på morgonen den 24 feb. Planet avgår kl 0710 och jag ska vara på plats senast 2 timmar innan. Åker med BA till London, anländer dit 0855. Kl 1230 lyfter planet mot Melbourne där jag landar kl 2145 den 25 feb - en flygtid på 22 tim och 15 min -planet gör ett stopp i Hong-Kong, men tror inte att jag behöver byta plan då. 2340 lämnar jag Melbourne och landar i Auckland kl 0500 den 26 feb. Tidsskillnaden är 12 timmar, så hemma är då kl 1700 den 25 feb. Hemresan är flyttad och inbokad den 30 mars kl1845. Anländer till Melbourne kl 2055. Därifrån flyger jag vidare kl 2350 och anländer till Heathrow i London (efter kort mellanlandning i Singapore) kl 1330 den 31 mars. Där får jag vänta till kl 17 innan jag får flyga vidare till Arlanda, där jag ska landa kl 2030 den 31 mars