Havelock

1/4 - 3/4 2014 Westport - Collingwood ( Cape Farewell) - Nelson - Havelock
torsdag 3 april 2014 - Havelock, Marlborough, Nya Zeeland

1. Svenska. 2. Deutsch 1. Westport var inte mycket att se, så vi åkte tidigt och hade som mål att sova över i Motueka. Motueka var dock inte enligt förväntningarna, så vi chansade och åkte till Collingwood. Det var ett bra val. Vi stannade två nätter och gjorde en dagsutflykt till Cape

Brigitte Konrad
BrigitteoHarry i Seniors on tour
Senast aktiv - från Auckland, Nya Zeeland
Att leva i limbo
onsdag 15 december 2010 - Havelock, Marlborough, Nya Zeeland

För det första. Om man inte vet vad som är rätt beslut, eller fel beslut för den delen, hur ska man kunna ta ett beslut, vilket som helst? Jag tycker i ärlighetens namn inte att Nya Zeeland är sådär speciellt kul. Inte alls faktiskt. Jag har inte haft nånting att skriva om här på ett

E M
Byss_Ella i Snaiks mait!
Senast aktiv - från Västerås, Västmanlands län, Sverige
MARLBOROUGH SOUNDS
tisdag 1 juni 2010 - Havelock, Marlborough, Nya Zeeland

CAIRNHILL FARM Spenderade mina forsta 12 dagar som wwoofare i Marlborough Sounds hos Clarie & Syth. De producerade sin egen el m.h.a solceller kopplade till ett 24v batteri. Blev ganska back to basics. Hade inte jag ont av i och for sig -mer sovtid! :) Dock var jag dar sa kort tid att jag hade

Anna Johansson
me_annaj i NYA ZEELAND
Senast aktiv - från Whangaparaoa, Nya Zeeland
Seniors on tour

Seniors on tour

19 januari 2014 - 12 april 2014

En resa till Australien och Nya Zealand via Asien. Eine Reise nach Australien und Neu Zeeland via Asien. 19/1 Alicante - Bangkok 20/1 - 3/2 Kryssning/Kreuzfahrt med AIDAaura (Bangkok/Laem Chabang, Koh Samui, Penang, Kuala Lumpur, Singapur, Saigon/Ho Chi Minh, Bangkok/Laem Chabang) 3/2 - 18/2 Koh Phangan 19/2 - 20/3 Australien 21/3 - 8/4 Nya Zeeland 9/4 - 12/4 Bangkok, Thailand 12/4 Alicante

Snaiks mait!

Snaiks mait!

3 oktober 2010 - 27 februari 2011

Bangkok i sex dagar. Australien med buss i sex veckor. Nya Zeeland i tre månader. Fröken Fräken ensam i Stora Vida Världen!

NYA ZEELAND

NYA ZEELAND

16 februari 2010 - 15 december 2010

"SAVOIR FAIRE" -the instinctive ability to know how to deal with any situation that arises. [i]Streetsmart[/i]. Med praktiskt fokus på ekologi, bygg och friluftsliv.

Senaste aktivitet
Senaste svar