Neustift im Stubaital

vandring och fotboll
lördag 7 juli 2018 - Neustift im Stubaital, Tyrolen, Österrike

Lördag, 7 juliStartade dagen med frukost. Idag var det en kvinna som frågade om rumsnummer. Enligt henne ingick inte frukosten. Vi blev konfunderade, då vi inte brukar boka något utan frukost. När vi checkade ut, sa vi som det var (att ingen påtalat att det inte ingick) och vi betalade enbart

Amanda_I i Danmark-Tyskland-Österrike-Italien
Bergsklättring och vandring!
söndag 8 juli 2018 - Neustift im Stubaital, Tyrolen, Österrike

Söndag, 8 juliÄtit en god frukost. Fyllde sen vår termos med vatten och körde in i dalen (västerut) för att kolla vattenfall.Det fanns två utsiktsplattformar, men leden fortsatte vidare, så vi fortsatte gå, likt några före oss och några efter. Snart kom vi till en vägg, vilken var

Amanda_I i Danmark-Tyskland-Österrike-Italien
Danmark-Tyskland-Österrike-Italien

1 juli 2018 - 19 juli 2018

Drar ut med tåg och sedan bil, runt i Europa. Ska bli spännande med tågrutt och äventyr! Längtar till synen av bergen och koklockornas ljud. Vi hoppas helt klart på att solen gör oss sällskap, men regnjackan är nerpackad.