Festival

söndag 8 april 2007 Pipa Beach, Rio Grande do Norte, Brasilien

Hej.
Här går livet sin lugna gång,vi solar och njuter. Annette är back in bussines igen och ska försöka ta igen Johan i brunhet...vilket kan bli svårt! Johan är svart och blir stadigt tatt för att vara brasse i gatan:) I går va de stor fest i stan och alla spelade samba/reggae i gatorna,drickan flöt runt i hela staden. Vi tog våra förhandsregler och sov hela eftermiddagen för att orka hela natten,skulle slå de gamla rekordet på kl 11! Och de gick så de susade,är svårt att inte bli i party stämmning när de kokar av dansande folk i gatorna och man får dricka överallt! Vi satt och drack och åt Tapas på ett ställe i en tre timmar,fick en räknig på 150 kr per skalle,å då va de många drinkar på den!! Vi hamnde på en "live" reggae konsert upp i några små gator,och där blev vi till kl va ca 3,då tog vi våra plast muggar med caphirinia och gick hem. Så vi har vart lite sega och trötta i dag. Vi har legat på en otroligt mysigt och stor strand i dag,de finns massor av delfiner där och vi badade bara en 10 meter i från oss,de va spännande och lite skumt.....visste ju inte om man skulle få sig en knuff i magen:) I dag ska vi äta pizza och bara hänga,blir väl en tidigt kväll kan jag tro. Vi lägger in lite nya bilder.

Grattis att de gick så bra på provet Anna,va kul!
Vi hoppas Lillian kan hålla tätt tills vi kommer,är ju inte länge kvar nu. Hoppas Fia och Johan har fått sig en lya snart också,ni får rapportera om de händer nått.
Va de gäller kartan på hytta så ska vi jobba med att fylla den upp,jag pratar ju flytande portugisisk nu så jag tar nog och reser rundt lite här nästa gång!

Kram til er alla!

Johan & Annette