Miss earth 2007

lördag 21 april 2007 Huê, Thua Thien-Hué, Vietnam

[b]Hej![/b]Nu har det blivit andrade planer. Vi har bokat om varan flygbiljett hem till Sverige till den 14:e maj istallet.

Detta pa grund av en Italienare som jag fick ett mail av for ett tag sen. Han ville att jag skulle skicka in en ansokan till miss earth 2007. Det var massor av saker att fylla i och man skulle bifoga foton. Jag hade varken nagra foton eller ett fungerande internet, sa jag fick helt enkelt skippa det.

Fick ytterligare ett mail en vecka senare om att de saknade min ansokan och fragade om jag inte kunde skicka in en.
Jag testade denna gang att fylla i formularet de bifogat sa gott jag kunde och skickade nagra foton jag fick tag i.

Mamma ringde sedan hemifran och sa att det var nagon italienare hade sokt mig. Fick tag i varandra pa mailen och han sa att jag gatt vidare.
Skulle vara en till uttagning sa jag tankte inte sa mycket mer pa det (var ju hundratals sokande) tills jag fick nasta mail.
Jag hade gatt vidare. Vi ar runt 20-30 stycken uttagna till nasta uttagning som ar den 20:e maj. Ska då gå catwalk for Versace, Panos och Ilaria Nistri.
Jag ar jatte nervos men tycker att det ska bli riktigt kul.
En Versace klanning skulle ju inte vara fel...=)
Kommer man vidare dar ar man med och tavlar om ett 1 ars modell kontrakt i USA.

Bokade den 14:e sa att vi inte missar Kajsa och Micke innan Grekland. Jag hinner ocksa prova ut kladerna, kora lite genrep och ova catwalk.
Wish me good luck!

[b]Ska skriva lite mer om resan har i Vietnam snart.

Ha det gött![/b]

[b]KramKram![/b]