siiiiiii, siiiiii!

måndag 4 juni 2007 Stockholm, Stockholms län, Sverige

två dagar har vi varit hemma och det har varit en fin helg, med fint väder och många fina återseende. humöret håller sig uppe, tro det eller ej, fast vi nu är på fast mark igen och det kändes lite i ena ögonvrån när vi lämnade Buenos Aires.

den sista tiden hann vi med båda sidorna av iguazúfallen och en vecka i Buenos Aires, det älskade BA som lägger sig på en speciell plats i allas hjärtan.

Iguazú var fantastiskt vackert och vi var överens om att man nog inte kan bestämma sig för om den argentinska eller den brasilianska sidan är finast. mycket vatten och många fina djur fanns där. den lilla staden Puerto Iguazú var inte så pjåkigt mysig heller.

vidare bar det av till Buenos Aires där det bjöds på shopping, efterlängtad god mat, massa häng och slapp, Argentinas kallaste dagar på 30 år och ännu en uppvisning av BA's skickliga tjuvar (TVI DEM!!!).
sista kvällen firade vi av på en fin restaurang med namnet la farmacia (apoteket =) med god mat och sjukt god chokladkaka med våran oj så speciella "BA crew".

att lämna sydamerika kändes på många sätt, vi har missat mycket men vi har mycket med oss hem, många fina minnen och nya vänner och allt det som vi missade hinner vi med nästa gång =)
nu är det bara att njuta av sommaren och allt som vår fina stad har att erbjuda under dessa månader.

Nathalie Hallberg