Snö och åter snö..
Snö och åter snö..

Snöigt

tisdag 4 december 2007 Härjedalen V, Jämtlands län, Sverige

Tänkte att det var dax att skriva några rader här nu..

Fjellnäs är sig inte likt här är det rörigt och nya hus lite varstanns..och en hel del hantverkare. Till och med kära gamla sportis har fått sig ett ansiktslyft..riktigt fint har vi det nu! Är jag, Vickan, Emma och Memme som bor där nu..

Snö har vi en hel del utav..härligt! Var dock inte så härligt i lördags när jag skulle upp till Walles o jobba..Upp kom jag men när jag hade jobbat 12 timmar och midnatt närmade sig hade det snöat sjukt mycket och efter lite om och med blev det så att Helene o Kent skjutsade hem mig, tack så mycket!!!
Hade aldrig tagit mig hem till Fjellnäs i min älskade goff!

Julmarknad var det på söndagen, riktigt mysigt och vi gick in för alla tävlingar o bjudmat som fanns att tillgå..*ler*
Sången nere på Risnäset var väl sådär bra kan man säga...

Annars har det väl inte hänt så värst mycket..fika på både Villan o Loftet har hunnits med..och i Fredags hade jag, Memme och Fredde mumsmiddag med vin! Riktigt trevligt..Emma o Vickan anslöt när de hade jobbat klart!

Sen så jobbar man juh också..just nu är det städning för hela slanten! Men nästa vecka är det dax att inta köket igen!! Ska bli skoj!!

Nej nu ska jag kila hem till Sportis o baka tårta!! Fika överaskningen i morrn det!!

Snöiga Kramar till er!!

Jenny Persson