God Jul

måndag 24 december 2007 Ko Lanta Noi, Krabi, Thailand

Hej och God Jul ville jag bara saga. Laddar upp ett par julkort at er har som vi tog pa en o utanfor Ko Lanta igar. Vi var ett gang pa tretton stycken personer fran Nature som chartrade en egen bat och drog ivag over dagen.
Idag ska jag agera tomte och jag hoppas att det ska ga bra, det ar lite svart att fa tag i tomtekostymer har, sa man far gora det basta av situationen och plocka ihop av det man finner, luvor finns dock att kopa inne i Saladan.

Tack igen for alla kommentarer, jag tanker pa er dar hemma nu i denna julstund och kommer sa klart att sakna det svenska julbordet med den hemgjorda lingonsillen, hovmastarsasen ch de tjocka spjallen, julmust och en iskall O.P, ja man blir lite matnojig.

Forresten sa flyger jag med Pierre till Singapore den 28/12 och firar nyar dar, sedan drar vi till Fillippinerna darifran. Aussieland far vanta en liten stund.

Tyvarr Thomas sa maste jag gora dig besviken, Hubro-trojan hanger nu pa axlarna pa en longtailboat-chaffis nagonstans i phuketregionen. Men jag har anvant den flitigt som badrumsmatta i ca tre veckor, den var ju ett nummer for stor for mig...

Maste sluta nu, aterkommer...

Frank Bladh
Senast aktiv - från Mora, Dalarnas län, Sverige