Jonthe, Bertil o Emil
Jonthe, Bertil o Emil

Hemma i Swordlake en sväng..

torsdag 17 januari 2008 Falun, Dalarnas län, Sverige

Nu var det länge sedan jag skrev några kråkfötter här..

Har lämnat ett snöigt o blåsigt Fjellnäs o är nu hemma hos pappa i Svärdsjö. Här är det nada snö och väldigt grått..
Men snart är det dax att återvända till snön igen!

Har inte berättat om häst o slädturen i Norge som vi gjorde när vi stänge pensionatet! Igentligen hade vi ingen anning om vad som skulle ske..samling vid Panget vid 14.30 med varma kläder på! Fast jag hade mina anningar att det skulle bli just denna aktivitet..Vi packade in oss i bilarna o for mot landet i väst! Var jätte mysigt o vackert o åka häst o släde! Tyvärr gick en av hästarna ner sig i djupsnön och ramlade..men det gick bara bra med både de i släden o hästen!
Efter denna mysiga aktivitet åkte vi hem till Svearike igen och fräschade för att sedan gå till Strand gården för att äta middag! Kommer att lägga upp bilder här så snart jag kan!

Har mest tagit det lungt här hemma i Svärdsjö..har varit riktigt skönt! Släkten har varit här o gratta mig i efterskott..det var riktigt trevligt!

Imorrn ska äsklings goffen besiktas...är lite nervös. Hoppas att det går bra!

Å på söndag åker matchtröjan på då är det hocky!!!

Kram på er!

Jenny Persson