Fortsattning Bangkok

lördag 9 februari 2008 Bangkok, Thailand

Det blir inte alltid som man tanker. Vi hade planerat att shoppa i stan pa formiddagen, ta en paus i poolen pa taket och sedan till marknaden som vi trodde borjade pa kvallen. Icke, vi fick slanga oss i en taxi, marknaden ar mellan 10 till 18, sa det blev inget bad(men en jakla fin pool ar det, vi har sparat adressen till Elin). Marknaden var en av de haftigare, allt fanns utom hangmattorna vi tankt kopa. Nu orkar vi inte handla mer, det blir presenter mest till de sma, pengarna vi far over (om det nu blir nagra) far vi ge till Elin, som har battre koll pa vad syskonen framfor allt onskar. Vi fick byta dator forut, de hade el-problem och den har datorn kan inte ansluta kameran, men det kommer, det kommer fran dagens marknad. I morgon aker vi till Koh Chang och dar ska vi bara lata oss tills det ar dags att aka hem.Skont att hora att vadret har blivit battre, vi har namligen inte hittat nagra jackor annu, men bade nya sandaler och flip flop.
Bangkok ar en helt vansinnig och underbar stad, man blir nastan knapp av all trafik, men bara detta myller av manniskor och handelser ar otroligt kul. Visst ar det skont med alla strander, men lite Bangkok och annat mellan varven tycker vi ar jattekul.
Vi mar sa bra och hoppas alla goa vanner gor detsamma.
Kram fran oss, Christina och Folke

Christina Och Folke Skredsvik