Förberedelser

torsdag 13 mars 2008 Falun, Dalarnas län, Sverige

Hej alla vänner som har hittat hit!

Nu börjar det att dra ihop sig på allvar, mindre än en vecka kvar men förvånansvärt lite resfeber. Jag har börjat plocka fram grejor som ska med och ska kompletteringshandla en del. Som vanligt så blir det väl panik de sista dagarna när jag kommer på allt som ska göras/köpas/packas etc.

När jag väl kommer iväg så hoppas jag på att jag ska kunna uppdatera den här sidan med både bilder och rapporter om livet i bussen. För det är alltså en Rosa buss-resa som jag ska iväg på, om någon har missat det. Hur det står till med tillgången på datorer i andernas bergsbyar vet jag inget om och dessutom tar allt jag ska göra med en dator lååång tid, så ha inte för stora förhoppningar på mig... Vill ni så tror jag att ni kan lägga till en funktion så att ni får ett mail varje gång jag har gjort en uppdatering, jag ska undersöka det.

Besök gärna www.rosabussarna.se och klicka på "våra resor", "sydamerika", "chile-peru" om du vill se vad jag har att se fram emot.

Ha en trevlig vår tills vi hörs igen!
//Adam

Adam Källström