60 dagar o holland till helgen!

torsdag 10 april 2008 Bryssel, Ixelles, Belgien

Här sitter jag o tittar på aristocats med barnen, wohoo. Sjukt kul - just nu ska ankorna hjälpa till att lära thomas o'malley att simma... Oh ja.. kanske inte så intressant att veta.

Min fransklärare är dum i huvudet tror jag, fruktansvärt otrevlig och på dåligt humör för det mesta. Får se hur det här slutar....

Var jättetrevligt att vara hemma i sverige, lämnade ett sthlm med jättehärligt väder för att komma hit till grått, grått o grått. Men nu har det varit riktigt härligt o soligt de två sista dagarna. Inte supervarmt, men idag kom det nog upp til 14 grader iaf, kunde till och med ta av jackan när vi var och lekte i parken. GOTT! Kanske att våren är påväg trots allt.

Imorgon kommer Sander och hälsar på, sen åker jag och Ellen med honom upp till Holland på lördag o får en liten guidad tur i stans nattliv, och såklart en i dagsljus på söndag. Nice. Hoppas vi!

Ja - för de som inte vet så har jag bestämt mig för att stanna till jul. Kommer dick att vara hemma från nån gång i juli tills i början på september någon gång.
Kommer också hem i maj för att guida mina australiensiska kompisar Dave och Mike litegrann, så om någon har förslag eller helt enkelt bara vill träffas - hojta!

Ta hand om er!
Puss o kram Em