Back in Bruxelles!

fredag 23 maj 2008 Bryssel, Ixelles, Belgien

Hej hej hej heeeejjj...

Nu har jag gjrot Sverige med min Aussies - hur kul som helst. O lite till! Tack till alla som bidrog till det. Monica o Leif, Andrea, Daniel, Jessica, David och mammi pappi o viktor. GULD-stjärna i kanten minst sagt!
Grät som ett litet barn i Köpenhamn när killarnas tåg rullade ut från stationen - men det var väl ingen överraskning för någon.

Kom tillbaka till Bryssel sent och gick o lade mig i förhoppningen om att få en riktigt god natts sömn- det fick jag fram till kolckan 8 då tjejerna kom in hoppade på mig o berättade hur mycket de hade saknat mig.

Lisa 2 år:
"Jag är arg på dig!!!"
- Varför då?
"För att du har varit borta så länge!!"

Maja 4 år:
"Jag är också arg på dig - men mest är jag arg på dina kompisar som ville vara med dig så länge i Stockholm!"

Sen fick jag en miljon pussar och kramar och kunde ju faktiskt inte med bästa vilja i världen inte äta frukost med de. Eftersom det var det enda de ville.... jag höll på att somna i yoghurten men det gick bra till slut! =)

Snart e jag hemma igen!

Pussipuss!

PS.

OM DET FINNS NÅGON SOM KÄNNER NÅGON, ELLER SJÄLV KÄNNER FÖR ATT KOMMA NER TILL BRYSSEL OCH JOBBA MED DE HÄR BARNEN, LET ME KNOW. DE KOMMER ATT BEHÖVA EN NY AU PAIR FRÅN OCH MED JANUARI OM ALLT FORTSÄTTER SOM DET ÄR NU.

DS

Emma Nilsmark