Jag ska bada!
Jag ska bada!

Ecoheaven

lördag 11 oktober 2008 Yasawa Island, Västra divisionen, Fiji

Sov inte riktigt lika gott i natt, trots vagorna fran havet som slog mot stranden, berodde nog pa alla sma javla insekter som ar overallt!
Tidig morgon iallafall, klockan ringde 4.30 for en guidad soluppgangstur upp pa toppen av berget pa on. Det tog typ 3 timmar upp och neroch det var riktigt brant! nastan farligt vissa ganger, men guiden som gick dar 2 ganger om dagen sprang runt dar barfota som ingenting medans vi skapade blodande skrubbsar och traningsvark :) Men det var der vart, for utsikten var otrolig! sag nastan ut som om man flog over on och man sag nastan ner till huvudon och Nadi.
Sag ocksa en JATTESTOR fladdermus!
efter en god frukost akte vi pa en snorkeltur for att mata hajar..dudu du..det var coolt! ca 4 hajar 1.2m langa. guiden holl fast dem sa att vi kunde klappa dem, kandes konstigtm som hard frigolit ungefar.
Solade ett tag sen kom Julia och Elin som tydligen ocksa skulle bo har i natt, traffar gamalt folk hela tiden..Men de brudarna ar helt galna! :D mer vilsna manniskor finns nog inte! At middag: lam och potatis, spelade kort och drack ol. larde kanna en tysk kille som bodde i Sydney sen ett ar Dominic, men han maste ha kant sig ratt utanfor alla internskamt! :D spelade bla Straving fox :D

Therése Johansson
Senast aktiv - från Halmstad, Hallands län, Sverige