Härligt

lördag 8 november 2008 Fortaleza, Ceará, Brasilien

Sitter nu vid ett litet kafe och tittar utr över havet meddans mörkret faller, det är helt underbart.

Än så länge så njuter jag utav fulla drag utav att vara i värmen och solen. Har bättrat på min solbränna lite och har även lyckats att bränna mig så nu får jag ta det lungt ett tag med solandet men jaghar ju tid på mig att bli brun.

Stället jag ska ha praktik på verkar vara jätte trevligt och den som jag ska ha praktik för är också hur trevlig och hjälpsam som hellst. Han och hanns flickvänn har bjudit med mig två dagar i rad ut på restaurang och ätit. Jätte snällt att dom bjuder med mig. Nån kväll så har det väl blivit en Capriña (Brasiliansk drink) för mycket eller två, men är huvudet dummt så får kroppen lida.

Har inte tittat runt så mycket i Fortaleza än, staden är ju ganska stor så det finns mycket att se. Ska ta nån dag framöver och knäppa lite kort så ni få se hur det ser ut.

kommer inte på vad jag ska skriva mer män jag kommer att uppdatera er eftersom om vad som händer här.

Frågar man inget så får man ingenting veta.

Puss

Katrin Bylund