Wellington

söndag 11 januari 2009 Wellington, Kiriwhakapapa, Nya Zeeland

Halla igen! Hoppas d fortf e bra med er ^^

Gardagens pannkakskalas blev riktigt lyckat, va verkligen asgott ^^ Blev dock bara med Linus o Martin men d va mys, hade lite svarigheter med att fa "bra" pannkakor pga daliga plattor o stekpannor mend e ju faktiskt insidan som raknas, inte utsidan ^^

Idag har vart en extremt lang segardag med sovmorgon o kulturbesok pa ett av Wellingstons typ 300 museum med Markus o Bernard. Te Papa hette museet o va typ som Naturhistoriska hemma, kanske lite mer barnvanligt :P dock, men d har vart riktigt mys. Nu vantar lite yatzy spelande (bara for att man e sa bra pa d, not :P) o sedan maste d bli laggdags, blir ju en extremt tidig buss o batresa imorrn (07.00 :(...)

Jag o Anna mar bra iaf o min mobil funkar antligen tjoho ^^ E alldeles overlycklig nastan haha.

Vill ocksa forvarna er att d nu kan ta ganska manga dar innan jag kmr in pa internet igen, kanske tom 1 vecka, men ni overlever :)

Juste ja, om ni soker efter bilder sa ga in pa Annas sida, anna.smulan.jonsson ^^ Vet att hon har lagt upp ett flertal ;) Nar jag e inne pa internet prioriterar jag att sakerhetskopiera mina bilder till en annan sida pa internet, men lovar er tusentals bilder nar jag kmr hem ^^ Tills dess far ni noja er med Annas bilder :)

Ta hand om er o ha d bast! Stort kramkalas

My Petersson