Hallo

fredag 23 januari 2009 Wanaka, Otago, Nya Zeeland

Hej,
livet rullar pa i Wanaka, med sol o sommar.
jobbet pa vingarden borjar bli trist. Man kan nog inte komma ifran det nanstans pa jorden, jobb ar inte sa kul.

Jag kommer att bli tvungen att flytta snart eftersom mina nuvarande rumskompisar ska ut o resa. Jag har varit o kollat pa tva stallen. Bagge fina, men nar jag kom till det andra stallet sa var det helt ratt. Det var dar jag skulle bo. O jag flyttar in pa sondag forhoppningsvis.
Ett jattefint ganksa nybyggt hus med tre andra boende dar. Tradgard, grillplats, jattefint kok och manniskorna verkar jatteschyssta. Den ena killen har en offroadmotorcykel o en bat att aka wakeboard pa sjon med. Sa jag hoppas allt gar vagen o att jag far bo dar tills jag ska hem igen.
Aterkommer med lite bilder pa huset sen!

Forra veckan var jag i Queenstown for att gora en cykelutflykt med en kompis. Hennes cykel gick sonder efter 300m ungefar sa jag fortsatte de resterande 14km offroad upp o ner sjalv.
Jattejobbigt men kul, fick punktering nagra km fran parkeringen nar jag foll av och samtidigt hade sonder frambromsen. 12km utan att nanting hande, kanske for att jag var trott da!?

Hoppas ni har det bra hemma!

Charlie Öhman
Senast aktiv - från Wanaka, Otago, Nya Zeeland