De smaller har med!

fredag 6 februari 2009 Hongkong, Hongkong

Hej hej.

Igar var de antligen dags for Disneyland! De var skoj, skoj, skoj! Sprang runt som glada sma barn hela dan.. Akte en jatte skoj spacebergodalbana och fick bokstavligen jaga alla disneyfigurer for att fa in nat bra kort.
Rebecca! Jag har stitch! :)

Efter annu en natts bonkade, dock lite mer diskret, (anna, de va inte fannie eller nan av oss andra) sa var de dags att aka till Macau, aven kallad Asiens Las Vegas. Efter en timmes batresa hava vi in en privatchaffis som skulle kora oss runt i jakten pa kinahus och Kasino. De blev inget akta gammalt Kinahus som vi hoppats pa. Men vi fick darimot virra runt i Asiens storsta Kasino The Ventetian. Lite lustig kansla att kliva in i flippflopp pa ett sant tjusigt stalle. Kasinosalongen var sjukt stort med hur manga pokerbord och enarmade banditer som helst! Forsokte komma fram till hur manga fotbollsplaner stort de var men gav upp nar vi kom fram till en rulltrappa o markte att de var lika stort at andra hallet...

Imorrn aker vi vidare till Bangkok. Dar de dags att jaga forlangt visa, strander o nagot vackert att se pa. (har hort att Jenny ar lite sugen pa herrar i tajta speedos)

Vi gillar Hong Kong! Latt att ta sig, mycket at se o trevligt folk.. Moa och Jossan!!! De har ar ocksa ett umbrellaland! haha.. Pa riktigt!

HKs pucko: utdelas utan motivering till lillasyster Fannie!

HKs hjalte: tilldelas aven den till Fannie for hennes kansla for gambling. Hon spelade minst men var oxa den enda som vann nagot! Hela 264 kr!

Over

Alexandra Öjefors