Sol och Bad..

lördag 14 februari 2009 Isla Mujeres, Quintana Roo, Mexiko

Det ar inte ratt men jag tanker anda "rubb it in you face anyway" Det ar sa varmt och skont med ca 25 pa kvallarna,vi har kommit till stranderna pa Isla Mujeres utanfor Cancun,med dyknig pa menyn i morse och i kvall lyxas det till med farsk hummer och massa kalla ol..So far so F.... G..D.Fin Start i Playa del carmen dar paradis strander stracker sig mils langa,sma laga fargstarka laghus i betong blandat med trahus,coolt stalle,men det har blivigt dyrare an sist och lite val mycket hogljuda amerikanare..Runt i Belize dar caye caulker va en riktig parla,med odlor springandes framfor fotterna,skyltar som uppmanar en att "GO SLOW"..Snavade en dag med tofflan emot sanden och jag hor av en passerande rasta pa cykeln att "Take it easy man"..Vidare in till Tikal i Guatemala dar Maya tempel stracker sig som en pyramid liknade byggnad 40 meter upp.Magnifiqe,som balsam for sjalen(ha ha)..Resan tillbaka genom belize va charmig pa sitt satt!Men som borjade med liftandes fran El remate i Guatemala med nan galen brud som hade riktiga rally gener,som sakert gasade 100 genom,grus,asfalt,sand,asfalten var klar forlorare!!Gransen Guatemala-Belize va smidig med en skumpig bussresa upp till tulum i Mexico som ater igen har sa fina strander,30 meter breda med vit sand som mjol..Sa nu sitter vi har och det ar snart dags att aka hem....MEN,fan va kul det har varit.Hoppas ni alla mar bra,ses snart,ciao...