Sol, o inte sa vilse i Berlin längre.

måndag 27 april 2009 Berlin, Tyskland

Tjoho!
Det har vart underbart väder och sol hela tiden vi varit här och jag är faktiskt jääätte brun! :)
Klockan 21 pa kvallen kan man ga runt utan jacka utan att frysa ;)
Det är ett riktigt bra gäng jag reser med, alla fran skolan som jag brukar hänga med är med pa resan.
Dagen började med frukost pa hostelet och sen drog vi ut pa stan och kollade pa en gammal kyrkoruin där endast en liten del är kvar efter kriget.
Sedan gick jag o Maria pa museum.
Efter det gick jag runt i stan ett par timmar själv och det var väldigt skönt att vara helt själv o kolla runt lite.
Sedan akte jag till Aleksander plats och kollade in tv-tornet och sedan mötte jag upp med Maria.
Vi skulle kolla in en fotoutställning, me det gick inte sa bra, vi akte runt i halva innerstaden och letade efter det men till slut gav vi upp och akte til Kreutzberg och chillade.
Har ett litet tillägg ok igar... när vi akte hem fran krogen var det jag och Lina som hittade hem med hjälp av S och U bahn, och buss.. och det är inte illa med tanke pa att vart lokalsinne inte är det bästa.

Kramar fran ett soligt Berlin

mary__
Senast aktiv - från Malmö, Skåne län, Sverige

På äventyr med skolan/istället för Egypten.

0 Bilder 2 Besökta platser 4 Dagböcker Till resan