shiftmasters, i love u all!

fredag 12 juni 2009 Magaluf, Balearerna, Spanien

Herre min guuuuuuuuuud!

tre veckor har nu gott och kursen är slut. Ikväll får vi våra diplom och då är det snippsnapp slut..
"för vi har tagit studenten.. för vi har tagit studenten"

jag har haft tre fantastiska veckor med fantastiska människor, både i gruppen, lärare och bartenders runt om på denna lilla ö.
Har blivit mycket fest, men oxå en del strandhäng med böckerna i knät och flaringflaskan i högsta hugg!
Jag har lärt mig så otroligt mkt! Ni ska få se när jag kommer hem.. då ska det kastas flaskor och shaka ihop godsaker.
Vet inte riktigt hur jag ska försöka förklara de senaste veckorna utan jag får bara säga att jag har haft sjuuuukt kul!
Och jag hade lätt kunnat gå om kursen om jag haft pengar!

Imorrn flyttar jag och ett skönt gäng in i en lägenhet.. så nu är steg 1 fixat iaf. Nu väntar det intensiva jobbletandet. Som tyvärr är jäääävligt svårt. Många många bartenders, få få jobb.. Ska tills vidare iaf hjälpa till och sälja biljetter till fester på en av nattklubbarna. Ganska okej jobb, får vara på beachen hela dagarna och träffa mkt människor. Men inte direkt någonting jag vill göra hela sommarn. Men håll tummarna för mig så ska det säkert lösa sig. Jag älskar atmosfären här och hela det chilla livet.. så jag vill absolut what so ever inte åka hem! Så mitt pretty face får ni inte se på ett tag, om ni nu inte kommer ner och hälsar på vill säga :)

nu är det dags att hoppa i duschen och göra sig i ordning för årets fest! Avslutningsmiddag och sista natten med gänget..

CIAO! eller Adios som vi säger i spanien..

Annelie Cau Nicklasson