Vi sprang för vårat visum

torsdag 21 januari 2010 Phuket, Phuket, Thailand

Då har vi både åkt till och hunnit komma tillbaka från Kuala Lumpur. Vi har haft tre toppendagar med en massa (egentligen lite för mycket) shopping och en del sightseeing. Har varit skönt att vara ledig och vi har verkligen kopplat bort jobbet totalt. Kuala Lumpur var en trevlig stad, det man ska pyssla med där är verkligen shopping för hela staden består av jag vet inte hur många shoppingcenter. Jag fick i alla fall med mig både byxor, tröjor, klänningar och ett par skor med mig hem och jag fick shoppa på Forever 21 så jag är nöjd!
Nu är det jobb som gäller fram till nösta söndag och då är jag ledig i fyra dagar igen. Elin kommer i morgon så jag har tagit ut lite semester så att vi kan hitta på lite kul saker. Vi har inte planerat så mycket ännu, men vi får göra upp en plan när hon kommer. Ska bli kul med besök.
Klockan är lite mycket, men kan inte sova så jag sitter här och hänger istället. Har i och för sig fått lite vettigt gjort, sökt lite sommarjobb osv, så nu är det bara att hoppas på att det är någon som vill ge mig jobb.
Nej, nu måste jag försöka sova!

Elin Gustafsson
Senast aktiv - från Uppsala, Uppsala län, Sverige