Antligen framme!

torsdag 21 januari 2010 Melbourne, Victoria, Australien

Efter manga spanda dagar hemma med stadning och farval, och efter en riktigt jobbig och laaaaang flygresa ar vi antligen framme i Melbourne.

Tempersaturen ar riktigt behaglig. Ca 28 grader. Trodde det skulle vara uppat 4ograder som forra evckan men nu har det svakat av sig lite...
i Alla fall perfekt.

Vi bokade dubbelrum de tva forsta natterna for at fa lite lugn och ro medans vi hade jetlag.
I gar flyttade vi dock in i ett fembaddsrum och vi fick faktiskt lyxen att fa en gemensam 1.20 sang :)
Kanns bra att sova bredvid varandra som vi ar vana vid.

Och vlken tur vi hade bokat innan. TYp varenda hostel i hela Melbourne ar fullbokat!

Fortsa dagen nar vi landat var vi valdigt duktiga pa formiddagen och fixade bankkonto mobilnummer och diverse viktiga praktiska detaljer. Kanndes riktigt bra,
Och igar var vi pa Australian Open. Tennistavlingen.
Vi sag bla svenskan Sofia Arvidsson. Fast hon forlorade...

DEt tokiga nar man aker till andra sidan jorden ar att man umgas med folk hemifran :)
MInkaMAgnus och hans vapendragare Simon, MArtin och Bengtsson och hans kopis Carro ar vara bundsforvanter dessa dagarna.
Vi har ocksa traffat kusin Ulriks tjej KAren som bor har i Melbourne. Hon ska ta med oss pa cricket om tva veckor :)

Idag blir det strandliv i St Kilda och shopping av nya solglasogon flippflopp och bikini.
Livet leker kan man saga :)

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Frida Och Niklas Gunnarsson Och Sjögren