The Last Supper, askmoln och en grisfest

onsdag 21 april 2010 Bagnes, Valais, Schweiz

Biljetten hem är bokad, dock missade jag att boka till en väska så det blir nog knas vid inchecken imorgon, men jag åker med min "plastmamma" Celinne som snackar franska flyttande så det blir nog inga problem.

Igår var det avslutningsfest för Kingspersonalen där också Nevai ingår så det blev buffe på pub mont fort och öppen bar. Det blev en grisfest av magnifika proportioner.

Mer om det sen.

Här är det fullt med soldater som ska övervaka patrulle de glacier som går av stappeln imorgon, dan efter det är det flyguppvisning av flygvapnet och den 7 maj är det kofighten i sion, så om det däringa askmolnet hade vart lite värre så skulle jag inte blivit ledsen om jag fått stanna till 10 maj eller så, det är ju ändå 15-20 grader varmt i byn och det finns en hel del schysta ställen kvar på berget. Alla turister är borta så man har hela berget för sig själv.

Idag blev det sista måltiden med mina adoptivföräldrar Magnus och Celine på Pergola. Så nu letar jag febrillt efter nån med bil som kan köra hem mina lagg, har 14 timmar på mig innan planet går så det får bli som det blir. Packa måste jag också göra...

Imorgon bär det av hemåt.`

Puss kram sej

var är mitt pass?