Tahititime

fredag 16 juli 2010 Franska Polynesien

Hei alle sammen,
En rask liten oppdatering fra tahitis vakre øygrupper. Her er det selvsagt laguner og palmer og vakkert vann I alle nyanser av blått. Tina, Matai og jeg koser oss sammen, og Kyber er her og.. Han er I og for seg så ålreight som en svigersøster kommer til å synes en som prøver å stjele søsteren din fra deg kommer til å være. :P Sånn er livet.
Båten hans er en drit fin 50 fot katamaran som vi har seilt rund mellom øyene med. Vi har seilt midt ut I havet for å kiteboarde under eclipsen, snorklet med haier, prøvd å kiteboarde selv og blitt kjent med en hel haug med folk. Bilder følger senere, for internet er tregt og sjelden kost her nede.
Men vit at jeg sender dere alle de største klemmer I tankene og har det bra. Jeg reiser herfra på lørdag og er hjemme på mandag. Gleder meg til å se alle igjen, for jeg savner dere masse og beginner å få Ganske hjemlengsel nå.. tro det eller ei, men to eg en halv måned borte er litt lenge.
Kjempe glad i dere alle sammen!
Store klemmer fra Tina, Bibi og Matai

Ps: tusen takk for alle kommentarer! Jeg har fått lest dem, men rekker ikke å svare. Men jeg blir kjempe glad for all respons. Store nuss til alle dere som kommenterer.