Dag 83

lördag 13 november 2010 Cambridge, England, Storbritannien

Snart är min tid här i Cambridge över =(
Inte för att göra det här till ett känslomässigt sista inlägg men det är mycket som rör sig i mitt huvud just nu.

För några dagar sen kändes det ganska bra att åka hem men nu känns det väldigt väldigt sorgligt! Tror inte jag riktigt insåg förrän igår att jag verkligen ska åka hem men nu är det verkligen nära och jag vill inte åka.

Har haft 12 helt underbara veckor här och jag har upplevt så otroligt mycket roliga saker som jag aldrig kommer glömma. Träffat så många härliga vänner och ja kan nog inte riktigt beskriva med ord hur kul jag haft det här. Tror att det här är något man måste uppleva för att verkligen förstå hur kul det är.

Igår gick vi ut en sista gång och vilken kväll det blev. Klockan fem kröp jag ner i sängen för att sedan vara i skolan vid nio igen. Haha det var lite småjobbigt om man säger så men helt klart värt det. Fick mitt certifikat innan jag gick hem med en väldigt fin kommentar från mina lärare =). Efter skolan blev det lunch och fika inne i stan. Och nu ikväll åt vi middag på restaurang och sen gick vi och bowla. Nu är jag alltså hemma igen och ska packa ner dom sista sakerna innan jag går och lägger mig. Är heeelt slut men har en känsla av att jag ändå inte kommer sova så jättemycket ikväll, lite resfeber har jag allt.

Hade tänkt skriva mycket mer som sista inlägg men kommer verkligen inte på hur jag ska skriva det jag vill ha sagt. Vad man skulle bli känslomässig nu då haha...
Får ta och skriva det senare när jag kommit tillbaka till Stockholm, blir nog bättre så.

Så nu ska jag krypa ner i sängen igen och nästa gång jag skriver är jag hemma igen.

//Alex <3

Alexandra Bark