Packningspanik, stress, ångest och längtan!!

måndag 7 februari 2011 Knivsta, Uppsala län, Sverige

Jag tänkte att ni där hemma som vill kan kika här på resdagboken om vårt äventyr i Thailand, kommer skriva dagbok och lägga upp bilder!

Nyss var det över 400 dagar kvar och nu bara tre, vart tog tiden vägen??? Visserligen har Tuva gjort att tiden bara rasat iväg och nu är det äntligen dax! Just nu önskar jag att det är fredag eftermiddag och Tuva sover i vagnen och jag slappar i solen och sippar på nån god paraplydrink, men vägen dit är lång och mycket som ska hinnas med och genomlidas!

Just nu känner jag mig stressad och lite lätt panikslagen, vet vad jag ska packa men med en bebis i hasorna är det inte helt enkelt;-) mannen har det körigt på jobbet och måste jobba över in i det sista, så det är mycket nu helt enkelt! Dessutom ska ju jag göra allt i super-sista-minuten, har beställt bikinisar som kommer imorgon och passar de inte då blir paniken ännu större! Fast det kunde vart värre för häromdagen gick den nya resväskan i baklås eller snarare att mannen bytte kod och glömde vilken han valt ;-) men igår så började han prova alla mökjliga kombinationer och efter 20 min så fick han in rätt!!!

Näh nu ska jag återgå till mina to-do-lists och packningen!

Sofia Boman
Senast aktiv - från Phuket, Phuket, Thailand