Tambor beach

onsdag 9 mars 2011 Tambor Beach, Puntarenas, Costa Rica

Hejsan po er.
Hur har ni det hemma har voren kommi an.
Vi har det hur bra som helst, lite doligt polast var jag for det hotelet vi bor po nu i 3 natter var all inklused. So det ar bara att ata och dricka hur mycket man vill, det blir ju nogon paraplydrink emallanot till damerna. Nar vi herrar trottnar po den goda olen so kan det bli en Gin o Tonic frampo kvallningen i pool baren.

Annars har jag tagit lite kort po sodana djur som absulut inte finns hemma vi har ett gang leguaner inne po hotel- omrodet, och en och annan tvattbjorn. Dessforinnan har vi seglat en eftermiddag med delfiner. Det var lungt vader och jag blev imponerad att Eva var so modig, for hon tycker ju inte om sjon nar det bloser lite. Nu kanske det blir fler gonger hemma. Sedan har Bengt, Catrina och Jag varit po Canoing eller vad det heter, det ar man oker bland tradtopparna i en sele i en vajer, den langsta strackan var 450 meter ocg 10 -20 meter over marken. Vi har mycket trevligt med de andra i gruppen vi ar bara 12 stycken men 2 bor po ett annat hotel, so har ar vi 10 stycken Hit skall man absulut oka for har finns ingen massturism, vilka strander, inga turistomroden inga hoga hotel, flera kilometer strand som ingen manniska ar po, absolut att bara prominera sjalv. Lite trokgt det finns ingen by eller nogot utanfor hotelomrodet so man for stanna har. Lite vader nu C~: 30 i skuggan 30 i vattnet. Bara sol. I overmorgon skall vi resa in till San Jose och sedan bar det hem for denna gongen. Dyrt att komma in po internet po hotelet, det kostar 5 dollar for 30 min.

Ha nu de bra hemma och ta till vara po dagen

Allan o Eva

Allan Andersson