Sista hela dagen

onsdag 9 mars 2011 Rio San Juan, María Trinidad Sánchez, Dominikanska republiken

Hej på Er!
Idag har vi legat vid den 'lilla' poolen och haft den nästan helt för oss själva. Underbart! Pressat in i det sista för att maxa brännan till hemkomsten.... ;-) Och utnyttjat poolen till max: badat, plaskat, lekt kull, snopp-hoppat (Samuels specialite), spelat volleyboll och en massa annat.

Vi har haft två härliga semesterveckor. Och bara latat oss. Underbart! Men nu längtar vi faktiskt hem. Till riktigt kaffe, svensk mat, och till vänner & bekanta. 'All Inclusive' i all ära, men efter ett par veckor räcker det. Vi åker gärna tillbaka till denna underbara ö med vackra stränder, glada människor, god mat och massor med sol & värme. Kanske köper vi ett hus rent utav. Vid stranden... Drömma kan vi! :-)

Imorgon går bussen ifrån hotellet vid 14-tiden. Vi landar hemma i Svedala vi 9 på fredag morgon. Tar en taxi till jobbet. Nä. Skämtar bara. Inte förrän på måndag börjar vi.

Vi har inte kunnat ladda upp några bilder eftersom Internet funkat så dåligt här. Vi laddar upp några stycken när vi kommer hem.

Kram på er alla från oss alla!
~Mike & Åsa, Julia, Nicklas, Samuel & Robert

Mike Blomgren