5 filmer pa tva dagar!

lördag 14 maj 2011 Breña, Lima Region, Peru

Hej! Nu har aven jag fatt prova pa hur trakig Lima ar. Vi har gatt pa bio tva ganger i rad. Det finns inget att gora forutom att titta pa film eller ata. Vilket jag iofs gillar sa det har val funkat.

Igar sag vid den nya Robert Pattinson filmen, fortfarande lika snygg, men samma karaktar hela tiden, gotta mix it up a bit..

Idag sag vi fast and the furious 4 skit kul, jag har itne sett nagra andra men den har var skitkul! spannade:P elelr nu kanske ajg overdriver men det ar sa trakigt ajg har det har. Jag forsokte aven shoppa lite men det var dyrt, jag e en sa himla snaljap nar ajg ar har sa det funkar liksom inte.

Idag till lunch sa skulel ajg ata pesto och steak trodde jag, men ajg fick lever istallet. Usch! No me gusta!!!

Katarina har varit sangliggandes idag, sa vi turas iaf om at vara sjuka. Det suger, men jag hade Aaron och Jian. Men dom aker tyvarr vidare ikvall sa har imorgon sjalva. Far se hur K mar!

Mamma fyllde ar igar forresten. Och jag skypade henne, dom at skagenrora toast. Skulel iten sitta fel nu assa! Grattis mamma :) alskar dig!

puss o kram!

Anna Hanerud