The End

onsdag 11 januari 2012 Los Angeles, Kalifornien, USA

Resan är så gott som slut. Nicklas ligger och snarkar, själv förstår jag inte hur då vi bor ett par meter från start/landningsbanan på LAX. Den är verkligen busy!

Vi har haft en helt fantastisk toppensemester. Vi har gjort så mycket och ändå "bara" varit borta i 2 veckor. Vi har upplevt så mycket och att välja ut vad som varit bäst/fränast på resan är omöjligt.

Bilresan mellan LA o Vegas var en upplevelse, helikopterturen i Key West, fira in nyåret på Miami Beach med flera hundra tusen andra människor, åkt de fränaste bergochdalbanorna på six flags och bara kört bil i LA som är sjukt stor. En ofattbar stor stad. Nu har jag säkert glömt massa igen.

När vi kom fram till hotellet i eftermiddag blev vi lite tomma. Många känslor att semestern är slut. Sommarvärmen är slut, det är visst snö hemma har vi förstått?

Jag ska försöka sova lite nu, jag vet inte om det går när alla 747or startar bara 100 meter härifrån. Det är kanske inte så smart att vi har fönstret öppet..

Klockan 6 (15 svensk tid) flyger vi från LA imorron bitti, sen har vi 4 timmar i Chicago innan vi fortsätter och landar på arlanda 7,50 på torsdagmorgon. Vi får se hur trötta vi är då!

Lotta Tollén
Senast aktiv - från Peking, Kina