På väg igen

söndag 5 februari 2012 Eskelhem, Gotlands län, Sverige

Okey då åker vi igen! Skall ni med? Om inte får ni ta bort er från maillistan, tror ni kan göra det själva annars får ni skriva ett inlägg så fixar jag det.
Hade inte tänkt att skriva denna gång med någon övertalade mig.
Detta är första gången jag reser på semester och längtar hem innan jag åkt! Men ändå inte, kyla och stress det kan jag faktiskt vara utan, men det skall bli spännade och komma hem för att se vad målaren gjort i huset under tiden vi är borta.
I år har vi övergett vårt Thailand och provar på Vietnam, det skall bli spännade. Är bara lite fundersam på det Lotta berättade, det är 5 timmars resa i buss mellan Saigon och Phan Thiet. Men de säger ju att man skall ut och se länderna man är i och det är väl det vi får se efter några dagar i Saigon.
Imorgon bär det iväg till Arlanda och en natt på hotell för att på tisdag flyga vidare till Saigon.
Som vanligt är det inget packat ännu men passen är framlagda,så det är lugnt Susanne.
Skall bli spännande och se om vi kan hitta våra sommarkläder efter tre veckor renoverande har jag noll koll på dessa. Hasses kortärmade skjortor är totalt försvunna. Får väl kravla mig över kartonger och lådor i kväll och se om det blir någon högvinst, annars får vi väl shoppa.Det gillar vi ju! Carin & jag, alltså det finns säkert något ölhak där vi kan lämna in Hasse & Göran.
Har med mig min nyinskaffade Ipad i år och hoppas på att kunna kommunicera här med den. Är inte så bra på tekniken där ännu men det löser sig nog.
Ha det alla så bra här hemma.
Vi hörs

Ulla Johansson