Boca Brava

tisdag 20 mars 2012 Boca Chica, Chiriquí, Panama

Vi skippade bussen imorse och tog taxi från David till Bocas Chica, efter lite räknande så blev det inte så mycket dyrare och vi tjänade några soltimmar :). Från Boca Chica tog vi båttaxi ut till en ö som heter Boca Brava. Hotellet vi hade kollat upp sen innan hade plats för oss och det är så fräscht och fint. Det ligger högt upp på ena sidan av ön med världens utsikt över havet och öarna. Tjejerna och lillebror (engelskmannen vi adopterade i David) har dock lite pengar (lillebror ska leva på 200dollar och då ska han till kuba i en månad också) så vi ska bo i hamocks (hängmattor under tak) i en vecka haha. Jag har varit så nöjd över att det ska finnas apor här och har spanat hela dagen utan resultat. Men sen idag när vi låg i hamockarna och vilade så såg jag något i ett träd och skrek rätt ut (tjejskrik). Och jaa det var två stora apor och en liten babymonkey!! Så fina! Imorgon ska vi åka ut och sola på en liten ö vi har spanat in :)

Puss!