Harliga dagar

fredag 4 maj 2012 Alcúdia, Balearerna, Spanien

Hej,

Har kommer en kort halsning fran Mallis. Jack pratar numera spanska da och da (ett eget sprak) och vanliga ord ar pandum och kandun. Och sa sager han hola, gracias och adios till spanjorernas fortjusning.

Vi har haft nagra fantastiska dagar nar Annika var pa besok. Vi gick bland annat pa en heldagsstrapats till Bonaire dar vi mottes av en fantastisk vy vid Platja de sant Joan. Titta pa Annikas bilder pa Facebook sa ar det bilderna med det finaste vattnet :-) Sen blev det bad, varmlandskan lag i lange och guppade i vattnet och tyckte det var ganska skont sa vi andra var ocksa tvungna att hoppa i forstas aven om jag konstaterade att det bara var Annika och ytterligare tva personer som badade i havet och de hade vatdrakt pa sig. :-) Men jag haller med Annika, har man val slangt sig i sa ar det riktigt skont. Det ar ju sa langgrunt och idag har vi byggt droppslott och kastat boll i vattnet. Harligt. Agge sov som tur var for han ater ju bara sand och kryper rakt ner i vattnet annars. Tillsammans med Annika och hennes irlandska vanner som var har samtidigt av en slump besokte vi en riktigt bra tapasrestaurang nere i hamnen. Vi ska skriva ner lite restaurangtips innan ni aker. Vi at ocksa pa Sa Romana som vi valt att ha som restaurang for brollopsmiddagen.

Kram fran C med grabbar.

Caroline Hedman