lång dag med mycket foto

torsdag 2 augusti 2012 Rotterdam, Zuid-Holland, Nederländerna

jag fortsätter med igår kväll. Efter att jag hade skrivit klart så tog till slut regnet ett uppehåll. Då valde vi att gå ut igen, vi hamnade på den lilla bryggeripuben Brouwerij De Prael. Där han jag testa 7 olika sorter. Det är alltid intressant att prova utbuden. Efter det återvände vi sakta mot hotellet fast via omvägen över stationen.

Idag ringde klockan 7:30 och vid 8:30 gick vi upp till stationen för att se nattågen och efter en stund där med ösregn åkte vi till Rotterdam och checkade in på hotellet. Framme här var vädret grått med prognos som sa regn. Trots detta åkte vi ut till Dordrecht Suid. Där stannade vi i några timmar och fotade endel.Till en början var vädret ganska dåligt med dugg regn men sen sprack det upp och vart riktigt bra. Sedan åkte vi tillbaka hit till Rotterdam för lite middag på en Kina restaurang. Det var gott och väldigt stora porttioner. Efter det har vi bara strosat runt och kollat på stan och dess olika byggnader.

Ha det så bra.

Kram och hej!