Rotterdam

fredag 3 augusti 2012 Rotterdam, Zuid-Holland, Nederländerna

Hej hej,
Nu är det snart dags att gå upp ur sängen, men först lite dagbok.
Igår tog vi oss till station där Daniel fick fota lite innan det va dags att åka till Rotterdam. Tåget dit tog ca 1 timma, mot vårt hotell och checkade in, dock fick vi inte vårt rum då det va för tidigt. Vi gick till stationen igen och åkte till dordrecht ca 30 min, där satt.vi hela eftermiddagen så Daniel fick fota och jag fivi läsa. Vid 20 va vi tillbaka i stan och åt kinamat som va väldigt god. Sen gick vi runt och tittade lite på stan. Den skiljer sig helt från Amsterdam, här finns det skyskrapor och massor av moderna hus vilket det inte gör i samma utsträckning i Amsterdam.
Idag tänkte vi gå ner mot hamnen här i Rotterdam och titta lite mer på stan. Sen åker vi till Bryssel där vi ska sova 2 nätter. Nu hoppas vi bara på att vädret håller sig, ser nämligen ut att bli regnigt i helgen :(

Puss och kram

P.s. Vi kanske inte har något Internet i helgen, återkommer i så fall på söndag/måndag från Luxemburg

Paula Strengnell Edlund
Senast aktiv - från Diani Beach, Kwale County, Kenya